Otteluseurantaketju, to 24.6.2010

  • 15 552
  • 149

scholl

Jäsen
Oli vaisu avausjakso, mutta olipa taistelu toisella jaksolla. Se olisi voinut kääntyä kuinka päin tahansa ja Italiakin paransi loppua kohti kuten usein turnauksissa. Monta kertaa menneet läpi rimaa hipoen, nyt putosivat. Tietyllä tavalla hyväpeli.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huutonaurua tosiaankin, lukutaidollesi. Luultavasti tämänkin palstan älykkäämpi puolisko tajusi miksi katsoin tarpeelliseksi mainita tuosta Stochin lepohetkestä.

Sillä nyt ei ole mitään väliä, että Italia on rottaillut ja filmaillut ennenkin. Niin ovat muutkin, ja niin tekevät edelleenkin. Jos tuomitaan Italian filmailu, niin aivan tasan yhtä tuomittavaa se on jonkin Slovakian kohdalla. Miksi tämä on niin vaikeaa saada jakeluun? Se että tuota paskaa harrastaa joku jonkun mielestä sympaattinen pikkumaa, ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää.

Tunnin rauhoittumisen jälkeen on helppo laittaa tunnekuohussa kirjoitetut tekstit sarkasmin piikkiin. No toisaalta mistä minä tiedän mitä ajattelit hetkellä, jolloin kyseisen pätkän kirjoitit.

Itse en ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää, minkä takia Italian filmailua/rottailua paljon haukutaan. Voisiko johtua siitä, että maa on sitä aina keskimääräistä selvästi enemmän harrastanut ja tulee todennäköisesti aina harrastamaankin. Itse pidän näyttelyä ihan yhtä halveksuttavana, harrasti sitä sitten kuka tahansa. Tänään nyt Italia vain sattui saamaan omaa lääkettään ja ihanan katkeralla tavalla.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Kisat ovat menneet paremmin kuin olen osannut toivoa: sekä Italia että Ranska ulkona, ja kun Nationalmannschaft hoitelee Englannin ja Argentiina häviää omansa, niin kisat ovat suorastaan napakymppi!
 

kovalev

Jäsen
Vaikken millään tavoin Italian puolella ollutkaan, niin kyllä minäkin olen taipuvainen sen kannalle että se pallo oli maalissa, joka Skrtelin reiteen osui.
Kyllä se maalilta näytti. Ihmeen rauhallisesti italialaiset tilanteen ottivat. Jos pallo olisi maata pitkin käynyt yhtä "pitkällä", pallo olisi tod. näk. viety keskelle ja ottelu päättynyt kukaties 1-1.
Mutta se ei silti ole se päällimmäinen syy, miksi Italia ei jatka. Kyllä päävalmentajan täytyy kantaa vastuu noin kehnosta tuloksesta.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Tunnin rauhoittumisen jälkeen on helppo laittaa tunnekuohussa kirjoitetut tekstit sarkasmin piikkiin. No toisaalta mistä minä tiedän mitä ajattelit hetkellä, jolloin kyseisen pätkän kirjoitit.

Itse en ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää, minkä takia Italian filmailua/rottailua paljon haukutaan. Voisiko johtua siitä, että maa on sitä aina keskimääräistä selvästi enemmän harrastanut ja tulee todennäköisesti aina harrastamaankin. Itse pidän näyttelyä ihan yhtä halveksuttavana, harrasti sitä sitten kuka tahansa. Tänään nyt Italia vain sattui saamaan omaa lääkettään ja ihanan katkeralla tavalla.
Selitä mitä selität, minä kuitenkin olen tänne ennenkin kirjoittanut ihan samasta asiasta. Ei se ole mitään sattumaa että otin asian esiin pelissä jossa Italia on toinen osapuoli. En vain kuvitellut kenenkään tuohon miinaan menevän.

Tuo arvelusi Italian morkkaamisen syystä menee sikäli metsään, että vaikka Italia onkin joskus harrastanut tuota filmailua ja rottailua enemmän kuin moni muu, niin nykyään on tuon suhteen samalla viivalla muiden kanssa. Paitsi Portugalin - ja toisesta ääripäästä Pohjois-Korean.

Mitäköhän mieltä sinä muuten oikeasti olet tuosta filmaamisesta, kun ensin toteat näyttelemisen olevan halveksuttavaa kenen tahansa toimesta, ja seuraavassa lauseessa vaahtoat kuinka ihanaa oli kun Italiaa vastaan filmattiin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieno laukaus. Mitä ihmettä teki Sörensen?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ronaldo ei oo mitään Hondan rinnalla. Huikea laukaus.

Samalla knucklellahan tuota pistettiin liikkelle, toisella jalalla tosin. Hieno veto ei siinä mitään, mutta kyllähän tuollaiset nuo pallot mahdollistavat. Huikean hyvin toki pallo sinne meni minne Honda sen varmasti juuri tahtoi.

Hieno laukaus. Mitä ihmettä teki Sörensen?

Perinteisen "nykyvirheen", eli peitti maalia keskeltä, eikä jättänyt etukulmaa muurille, vaan meni ihan liian keskelle maalia. Honda rankaisi sitten juuri siihen kulmaan missä Sörensenin piti olla. Varsinkin kun noihin palloihin ei saa kovin helposti kierrettä puremaan, niin todella paha virhe.

edit:Onkohan Japanilla kisojen paras vaparikaksikko muuten, kun voisi Nakamura ja Honda vedellä kilpaa noita vapareita.
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perinteisen "nykyvirheen", eli peitti maalia keskeltä, eikä jättänyt etukulmaa muurille, vaan meni ihan liian keskelle maalia. Honda rankaisi sitten juuri siihen kulmaan missä Sörensenin piti olla. Varsinkin kun noihin palloihin ei saa kovin helposti kierrettä puremaan, niin todella paha virhe.

Jep. Jostain käsittämättömästä syystä lähti vielä vedon jälkeen väärään suuntaan, eikä enää kerennyt takaisin. Maalivahdin maali.
 

J.Petke

Jäsen
Taitaa olla joku kisa, että kuka antaa eniten kortteja.

Minkä helvetin takia noista pitää antaa kortteja? Miksei vaan käännä vaparin/rajaheiton suuntaa?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Upeita maaleja, kertakaikkiaan!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Japsit laittaa komeesti vapaapotkut maaliin, ja miltä etäisyydeltä. Vituttaa silti, kyllä olisin toivonut Tanskaa jatkoon.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
edit:Onkohan Japanilla kisojen paras vaparikaksikko muuten, kun voisi Nakamura ja Honda vedellä kilpaa noita vapareita.

Ehkäpä sitten kolmikko... aika jäätävää vaparia pukkaa kyllä nyt. Sörensen otti ensimmäisestä opikseen ja sitten pistettiin sinne "tyhjään kulmaan".

Olsen kun valitteli ettei Japani prässää kunnolla, niin onko juuri muut kuin Chile prässänyt kovempaa ja ylempää kuin Japani ensimmäiset 30minsaa, varsinkin aina pallon menetyksen jälkeen.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Harmi kun Tanskakin tippuu jatkosta. Komeita maaleja kyllä japseilta, ihan kisojen parhaasta päästä tähän mennessä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tässähän alkaa kääntyä endojanariksi noiden byyrien ansiosta. Nyt rupeavat Jabulanit osumaan viimein hyvällä prosentilla kaukovedoista, emmekä näe pelkkiä kauniita maalipuuosumia.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kyllähän tässä selvästi positiivisempi joukkue johtaa ja mennee jatkoon. Vaikka veikkasin Tanskan puolesta ja toivoin Tanskaa, niin päivän perusteella Japanin jatkoon meno jalkapallon voitto. Varsinkin kun Kamerun ei enää jatkoon voi mennä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös