Huutonaurua tosiaankin, lukutaidollesi. Luultavasti tämänkin palstan älykkäämpi puolisko tajusi miksi katsoin tarpeelliseksi mainita tuosta Stochin lepohetkestä.
Sillä nyt ei ole mitään väliä, että Italia on rottaillut ja filmaillut ennenkin. Niin ovat muutkin, ja niin tekevät edelleenkin. Jos tuomitaan Italian filmailu, niin aivan tasan yhtä tuomittavaa se on jonkin Slovakian kohdalla. Miksi tämä on niin vaikeaa saada jakeluun? Se että tuota paskaa harrastaa joku jonkun mielestä sympaattinen pikkumaa, ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää.
Kyllä se maalilta näytti. Ihmeen rauhallisesti italialaiset tilanteen ottivat. Jos pallo olisi maata pitkin käynyt yhtä "pitkällä", pallo olisi tod. näk. viety keskelle ja ottelu päättynyt kukaties 1-1.Vaikken millään tavoin Italian puolella ollutkaan, niin kyllä minäkin olen taipuvainen sen kannalle että se pallo oli maalissa, joka Skrtelin reiteen osui.
Selitä mitä selität, minä kuitenkin olen tänne ennenkin kirjoittanut ihan samasta asiasta. Ei se ole mitään sattumaa että otin asian esiin pelissä jossa Italia on toinen osapuoli. En vain kuvitellut kenenkään tuohon miinaan menevän.Tunnin rauhoittumisen jälkeen on helppo laittaa tunnekuohussa kirjoitetut tekstit sarkasmin piikkiin. No toisaalta mistä minä tiedän mitä ajattelit hetkellä, jolloin kyseisen pätkän kirjoitit.
Itse en ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää, minkä takia Italian filmailua/rottailua paljon haukutaan. Voisiko johtua siitä, että maa on sitä aina keskimääräistä selvästi enemmän harrastanut ja tulee todennäköisesti aina harrastamaankin. Itse pidän näyttelyä ihan yhtä halveksuttavana, harrasti sitä sitten kuka tahansa. Tänään nyt Italia vain sattui saamaan omaa lääkettään ja ihanan katkeralla tavalla.
Ronaldo ei oo mitään Hondan rinnalla. Huikea laukaus.
Hieno laukaus. Mitä ihmettä teki Sörensen?
Perinteisen "nykyvirheen", eli peitti maalia keskeltä, eikä jättänyt etukulmaa muurille, vaan meni ihan liian keskelle maalia. Honda rankaisi sitten juuri siihen kulmaan missä Sörensenin piti olla. Varsinkin kun noihin palloihin ei saa kovin helposti kierrettä puremaan, niin todella paha virhe.
edit:Onkohan Japanilla kisojen paras vaparikaksikko muuten, kun voisi Nakamura ja Honda vedellä kilpaa noita vapareita.