Otteluseurantaketju tiistaina 28.03.2006

  • 64 091
  • 392
Tila
Viestiketju on suljettu.

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sheedy kirjoitti:
Canalin pätkästä näki, että Grönvall nousi itse saman tien pystyyn ja lähti omin voimin pois kaukalon päädystä. Mitään vakavaan loukkaantumiseen viittaavaa ei näkynyt, vähän nilkutti. Joten turha tuosta tilanteesta on porilaisia sen enempää syyllistää. Jos mies olisi maannut minuuttikaupalla jäässä ja kannettu baareilla pois, niin tuskin yleisön reaktio olisi vastaava ollut.

Että oikein baareilla kannettaisiin...

Radio 957:n selostaja Juha Lindgren kertoi, että Tapparan lääkärin mukaan Grönvall on lähetetty kuvauksiin ja ennen kuvauksiin lähtöä arvio oli:"murtuma on enemmän kuin todennäköinen."

Mutta sehän vaan filmasi. Tapparalla on noita puolustajia niin paljon reservissä, että Grönvall ajatteli lähteä saunomaan hyvissä ajoin ennen summeria.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
U2 kirjoitti:
Suht' puhtaalta se taklaus kerran nähtynä vaikutti.

Mutta kelaa taklausta pari päivää frame framelta ja valaise meitä ainoalla oikealla mielipiteelläsi.
Vittuakos sä mulle alat... 4-0
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taze kirjoitti:
957:n mukaan selästä taklaus, mitäs ne säännöt sanoikaan?

Täsmennyksenä vielä, 957:n Lingrenin mukaan oikeen käytävätelevisiosta hidastuksena katsottuna selästätaklaus.

No, ehkä tämän pätkän vielä joku tänne laittaa myöhemmin, että pääsemme tämän 'Fopan' järkiratkaisua arvioimaan.

Pelle porukka Porista.
 

Dnada21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK
Mitä siellä Espoossa tapahtui? Ujcik loukkaantui?

Edit: Polvitaklaus kapteenilta. Nice.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
IFK ja playoffs-kiekko on selkeästi sekoittanut Joonas Vihkon pasmat. Häkki heilahti vasta neljännessa matsissa.
 
Taze kirjoitti:
Kärpät saattaa olla liian vahva ilman kahta tärkeää pakkia.

Mutta Espoollapa on sama taktiikka kuin porilaisilla - siellä aloittivat suoraan maalivahdista. Joten harvenevat ne rivit muuallakin.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uleåborgir kirjoitti:
Ujcik loukkaantui by Joakim Eriksson. Eriksson ulos.

Vittu! Onneksi on leveyttä rosterissa. Silti vituttaa: miksi aina Vikille sattuu???
 

domino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Demarisiat
Favorin antaa narua

Ei sillä ole enää mitään merkitystä. Kovat ja rehdit taklaukset antavat mahdollisuuden vastustajan pelistä poistamiseen, se on ihan oikein. Sikailu on väärin, typerää ja siitä pitää vetää välittömästi turpaan, naama verelle. Mutta jos Grönvall ei kestä Fopan läskejä, ni se on voivoi, äiti ehkä säälii, minä en.

En halua provosoitua joihinkin Tapparan ehdotuksiin Maven telomisesta, jos sille linjalle lähdetään, niin Porissa on kavereita, joita ei oikeasti kiinnosta joutuuko jostakin teosta linnaan vai ei. Se on täysin epäurheilijamaista eikä tollaisesta pitäisi edes alkaa keskustella missään foorumilla. Mutta täysin eri asia on jos iso kaveri on vaan vahvempi ja parempi, heikot sortuu eikä siinä ole mitään säälimistä tai voivottelua, se vaan on niin. Minäkin pystyisin eliminoimaan vaikka Hatcherin pois kun tulisin takaa ja vetäisin viikatteella niskaan, ei siinä ole mitään tekemistä fyysisen ylivoiman tai paremmuuden kanssa. Mutta jos tekee kuin Stevens ja pistää Lindrosin kylmäksi ettei kaveri pelaa pitkään aikaan, niin se on ihan oikein ja kuuluu jääkiekkoon, Eric ei vaan kestänyt sitä. Mutta jos tekee kute Bure ja vetää Churlaa puskista kyynärpäällä siten että kaveri ei pelaa enää ikinä, niin siitä pitää taas vetää turpaan, naama verille.

Sääntökirja on yksiselitteinen, yksinkertainen ja kaikkien tulkittavissa. Ei siinä ole mitään ihmeellista tai nokan koputtamista.
 

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taze kirjoitti:
957:n mukaan selästä taklaus, mitäs ne säännöt sanoikaan?
Itse en ole taklausta nähnyt, mutta Jutila kuulemma klubilla sanonut erätauolla puhdas taklaus. Mielipide silti siinä missä muutkin, kai.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Hah! Joonas Vihko maalintekijänä. Mäkin luulin, että tuskin uskaltaa kentälle tulla. Jospa nyt pidettäisiin se johto. Tai tehkää pari maalia vaikka vielä varoiksi.
 

vanhapak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ajassa 50.06 tulee Kerhon Schneiderille huitomisesta jäähy. Mitäs minä sanoin!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Individual kirjoitti:
Pisteiden valossa taisi tuo erä mennä Schnabelille joskin Kudroc sai IMO ainakin yhden varsin mojovan moukarin perille tuossa ennenkuin matsi keskeytettiin pikkupoik...anteeksi linjatuomareitten toimesta. :)

Kyllä toi mun mielestä tasuri oli. Kudroc horjahti mutta ei Schnabelin iskusta. Tiedä sitten mitä olisi käynyt jos dumarit eivät olisi tulleet väliin.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Aijai... 5+20 eriksonille... rankkaa, taitaa tulla taas kovat tuomari-sitä-ja-tätä puheet.

On tää vittumaista ku toisella on parempi jengi. prkl. Salonoja RAHAA tiskiin ja lisää parempia pelaajia!! Heti!

EDIT: Onko toi SAipa-radion lukija entinen merisään jätkä, ei uskoisi että jääkiekon playofin kuuntelu saa aikaan unettavan horroksen...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ujcik tullut takaisin. Selvittiin säikähdyksellä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pata painaa! Menkäähän loppuun asti kun me lusmuiltiin koko kausi; prkl kun joskus eläessään vielä meillä olisi samanlainen pelityyli ja joukkue. Ja kirvesrinnoille luut kurkkuun. Ihanaa Kivenmäki, Rautee, Saarinen ja kumppanit!
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Uleåborgir kirjoitti:
Ujcik tullut takaisin. Selvittiin säikähdyksellä.

Heti takaisin, kun Eriksson sai 5 min? Yllätys...
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Mikke73 kirjoitti:
Vittuakos sä mulle alat... 4-0

Kiitos tilannetiedotuksesta.

En minä vittua sinulle ala. Kunhan jatkoin valitsemallasi linjalla.
 

haltija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Gellner kirjoitti:
Kyllä toi mun mielestä tasuri oli. Kudroc horjahti mutta ei Schnabelin iskusta. Tiedä sitten mitä olisi käynyt jos dumarit eivät olisi tulleet väliin.

Tasurihommia joo. Kudroc aloittaa hommat tässä vaiheessa kautta. Tuollaista toimintaa olisi pitänyt esittää pitkin kautta tasaisen varmasti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onpahan Ipa ainakin ylivoimaa saanut tänään pelata. Ei noita jäähyjä voi näkemättä Partasen piikkiin laittaa, jospa Kerho onkin ihan ite ottanut ne jäähyt.

Ihme, jos ei Ipa kertaakaan osu näillä YV määrillä. Voi myöskin olla, etta Partanen lopussa tasottelee jäähyjen määriä.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
tapparammies kirjoitti:
Täsmennyksenä vielä, 957:n Lingrenin mukaan oikeen käytävätelevisiosta hidastuksena katsottuna selästätaklaus.

Canalin kuvasta nähtynä täysin puhdas, kuten jo useampi täällä ehtinyt toteamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös