Otteluseurantaketju tiistaina 28.03.2006

  • 64 094
  • 392
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitä jumalauta. Partanen päästi kerhon ylivoimalle. Kyllä se jotenkin sen vielä "korvaa".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Sheedy kirjoitti:
Canalin pätkästä näki, että Grönvall nousi itse saman tien pystyyn ja lähti omin voimin pois kaukalon päädystä. Mitään vakavaan loukkaantumiseen viittaavaa ei näkynyt, vähän nilkutti. Joten turha tuosta tilanteesta on porilaisia sen enempää syyllistää. Jos mies olisi maannut minuuttikaupalla jäässä ja kannettu baareilla pois, niin tuskin yleisön reaktio olisi vastaava ollut.

Kylla joukkueen laakari ainakin kertoili murtumasta. Todennakoisesti kausi paketissa.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Ikävää jos Grönvall tosiaan on noinkin pahasti loukannut.

Itse tilanne on varmaankin ollut vahinko, josta rangaistusten jakaminen olisi ollut oikeusmurha, vai miten tamperelaiset?

Ja iskekää nyt se tasoitus, Blues!!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kapo kirjoitti:
Paskat. Mikkihiiri mikä mikkihiiri. Todella sikamainen temppu, vastaa aika suoraan polvitaklausta.

Leikkaaminen on törkeää, sitä en kiistä. Tilanne ilmeisesti näytettiin telkkarista, sillä eihän sinulla noin vahvaa mielipidettä ole pelkkien kuulopuheiden perusteella. Taisi tulla Canalilta tuo tilanne juuri silloin kun olin keittiön puolella, joten en ota kantaa Laakkosen toimintaan.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
vanhapak kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Voihan sen noinkin nähdä, vaikka täältä katsoen hiukan ihmetyttää valtakunnan uutisviestinnän tasapuolisuus, olipa entiset pronssit tai ei!
Varmaan suakin potuttaisin, ellet ikinä näkisi IFK:n vierasmatseista mitään!

No lähinnä minua tietenkin kiinnostaa Blegin matsit :)

Uskoisin kuitenkin että toimituspäälliköt, tms yrittää löytää ns. uusia juttuja, jotka kiinnostaa, Eiköhän niitä HPK-matseja näytetä jos pääsette Finaaleihin asti. Muuta ei katsos tarvita, varmasti kiinnostaa :D

EDIT: Hyvä saipa!
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Olipas aika nysvä tuo Kudroc vs Shnabel. Tosin luultavasti HIFK fanien mielestä tuo 1000-0 Shnabelille.

Nyt SaiPa maaleja! Seuraavat 4 peliä on meidän..

edit

Ja heti kiitos SaiPa 3-2!!!!!!!! Vihko rankoo!
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Jeh, Grönvallilta nilkka murtunut ja Puistolan pelit pelattu 957:n mukaan... Kausi alkaa olla taputeltu, tosin Porin tusinasakki harjataan vaikka B-junnuilla, mutta Kärpät saattaa olla liian vahva ilman kahta tärkeää pakkia.

Jatkoajan turhin kirjoittaja ei näköjään olekkaan JanJ, mä olen vallan hämmästynyt.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Mikke73 kirjoitti:
Itse tilanne on varmaankin ollut vahinko, josta rangaistusten jakaminen olisi ollut oikeusmurha, vai miten tamperelaiset?

957:n mukaan selästä taklaus, mitäs ne säännöt sanoikaan?
 

vanhapak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilveksen jäähy päättyy, seuraava tuleekin sitten Kerholle, sanokaa mun sanoneen. 7.42 pelattu kolmatta erää, edelleen Treella 0 - 1 Kerholle.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Mikke73 kirjoitti:
Itse tilanne on varmaankin ollut vahinko, josta rangaistusten jakaminen olisi ollut oikeusmurha, vai miten tamperelaiset?

Suht' puhtaalta se taklaus kerran nähtynä vaikutti.

Mutta kelaa taklausta pari päivää frame framelta ja valaise meitä ainoalla oikealla mielipiteelläsi.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Taze kirjoitti:
Jeh, Grönvallilta nilkka murtunut ja Puistolan pelit pelattu 957:n mukaan... Kausi alkaa olla taputeltu, tosin Porin tusinasakki harjataan vaikka B-junnuilla, mutta Kärpät saattaa olla liian vahva ilman kahta tärkeää pakkia.

Jatkoajan turhin kirjoittaja ei näköjään olekkaan JanJ, mä olen vallan hämmästynyt.

Jep, äijä ainakin yrittää harjata ton skaban.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taze kirjoitti:
957:n mukaan selästä taklaus, mitäs ne säännöt sanoikaan?

Televisiosta katsottuna puhdas ja komea taklaus.
 
Mikke73 kirjoitti:
Kiitos, lensi kahvit näppikselle. Paappanen? AUK? Tuskin tapparasta löytyy silti ketään, joka uskaltaisi edes yrittää.
Oletkin harvoja Porilaisia jolta on lentänyt vain kahvia. Mutta itseäänhän Tappara-johto voi vain syyttää kun päästi reservit muualle pelaamaan. Jos on olemassa oikeutta, niin Tappara menee tästä jatkoon ilman puolustajiakin. Helppoa se ei kyllä tule olemaan.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
bates kirjoitti:
Itsehän olisit ilman muuta ajanut suoraan tuohon pommiin, eiks niin? No onneksi Laakkosella on hitusen enempi järkeä kuin sulla.

Oho, idiootti liikenteessä! Eli mielummin kyyristyminen ja pahimmassa tapauksessa taklaajan halvaantuminen kuin rehti taklauksen vastaanotto? Oletko sä koskaan pelannut jääkiekkoa? Ja koska tiedän vastauksen, niin kerrottakoon että tapana on ottaa taklaus miehekkäästi vastaan ja seuraavassa vaihdossa antaa takaisin.

Uskomaton kommentti, urpo.
 

tuppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Eepee, Matti Höylä
Mikke73 kirjoitti:
Ikävää jos Grönvall tosiaan on noinkin pahasti loukannut.

Itse tilanne on varmaankin ollut vahinko, josta rangaistusten jakaminen olisi ollut oikeusmurha, vai miten tamperelaiset?

Ja iskekää nyt se tasoitus, Blues!!
Ehdottomasti seuraava rangaistus olisi oikeusmurha. Muukkosen linjanmukainen se olisi myös, eli jos linja on valittu niin perseilköön loppuun asti..
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Lawless kirjoitti:
SaiPahan on sitkeä joukkue. Ehkä sarja ei katkeakaan tänään...
Ikävä sanoa, mutta sinänsä hyvä, Schnappi tarvitaan kerhon kaatoon.
 

vanhapak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jokela heittää pompun, jonka torjunta Raskille hankala, mutta onnistuu!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ujcik loukkaantui by Joakim Eriksson. Eriksson ulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös