banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitä jumalauta. Partanen päästi kerhon ylivoimalle. Kyllä se jotenkin sen vielä "korvaa".
Sheedy kirjoitti:Canalin pätkästä näki, että Grönvall nousi itse saman tien pystyyn ja lähti omin voimin pois kaukalon päädystä. Mitään vakavaan loukkaantumiseen viittaavaa ei näkynyt, vähän nilkutti. Joten turha tuosta tilanteesta on porilaisia sen enempää syyllistää. Jos mies olisi maannut minuuttikaupalla jäässä ja kannettu baareilla pois, niin tuskin yleisön reaktio olisi vastaava ollut.
Kapo kirjoitti:Paskat. Mikkihiiri mikä mikkihiiri. Todella sikamainen temppu, vastaa aika suoraan polvitaklausta.
R0kMies kirjoitti:Niin monta jo...elämä on.
vanhapak kirjoitti:Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Voihan sen noinkin nähdä, vaikka täältä katsoen hiukan ihmetyttää valtakunnan uutisviestinnän tasapuolisuus, olipa entiset pronssit tai ei!
Varmaan suakin potuttaisin, ellet ikinä näkisi IFK:n vierasmatseista mitään!
Mikke73 kirjoitti:Itse tilanne on varmaankin ollut vahinko, josta rangaistusten jakaminen olisi ollut oikeusmurha, vai miten tamperelaiset?
Mikke73 kirjoitti:Itse tilanne on varmaankin ollut vahinko, josta rangaistusten jakaminen olisi ollut oikeusmurha, vai miten tamperelaiset?
Taze kirjoitti:Jeh, Grönvallilta nilkka murtunut ja Puistolan pelit pelattu 957:n mukaan... Kausi alkaa olla taputeltu, tosin Porin tusinasakki harjataan vaikka B-junnuilla, mutta Kärpät saattaa olla liian vahva ilman kahta tärkeää pakkia.
Jatkoajan turhin kirjoittaja ei näköjään olekkaan JanJ, mä olen vallan hämmästynyt.
Taze kirjoitti:957:n mukaan selästä taklaus, mitäs ne säännöt sanoikaan?
Tosin tuohon vaadittaisiin ensin edes yksi tehty maali... 4-0. Älä itke.Taze kirjoitti:Kausi alkaa olla taputeltu, tosin Porin tusinasakki harjataan vaikka B-junnuilla
Oletkin harvoja Porilaisia jolta on lentänyt vain kahvia. Mutta itseäänhän Tappara-johto voi vain syyttää kun päästi reservit muualle pelaamaan. Jos on olemassa oikeutta, niin Tappara menee tästä jatkoon ilman puolustajiakin. Helppoa se ei kyllä tule olemaan.Mikke73 kirjoitti:Kiitos, lensi kahvit näppikselle. Paappanen? AUK? Tuskin tapparasta löytyy silti ketään, joka uskaltaisi edes yrittää.
bates kirjoitti:Itsehän olisit ilman muuta ajanut suoraan tuohon pommiin, eiks niin? No onneksi Laakkosella on hitusen enempi järkeä kuin sulla.
batman83 kirjoitti:
Ehdottomasti seuraava rangaistus olisi oikeusmurha. Muukkosen linjanmukainen se olisi myös, eli jos linja on valittu niin perseilköön loppuun asti..Mikke73 kirjoitti:Ikävää jos Grönvall tosiaan on noinkin pahasti loukannut.
Itse tilanne on varmaankin ollut vahinko, josta rangaistusten jakaminen olisi ollut oikeusmurha, vai miten tamperelaiset?
Ja iskekää nyt se tasoitus, Blues!!
Ikävä sanoa, mutta sinänsä hyvä, Schnappi tarvitaan kerhon kaatoon.Lawless kirjoitti:SaiPahan on sitkeä joukkue. Ehkä sarja ei katkeakaan tänään...