Otteluseurantaketju tiistai-keskiviikko yö (6.5.)

  • 6 568
  • 99

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei Flamesilla ole palaakaan jos ankat ei mokaile räikeesti. Nyt kolmen minuutin yhtäjaksonen paine päättyy Beleskeyn maaliin. Hieno syöttö Kesleriltä.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Kesleriltä nätti tarjoilu taakse ja Beleskey naputtaa 3-2!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kälkäri Flames tasoittaa Ankkoja vastaan 1-1. Kävi 15 milliä maaliviivan paremmalla puolella heidän kannaltaan.

Edit. Ei maalia! Käy minulle pitkävedon kannalta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Millä tuomari perusteli sen maalin hylkäämisen, kun itse katson ilman ääniä? Mun suttuiselta striimiltäkin näki kiekon käyneen maalissa.
 

Naigell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Jokerit
Ohhoh.. nyt vietiin kyllä maali Calgaryltä. en ymmärrä miten ne sai sen viel katottua ettei oo sisällä
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Millä tuomari perusteli sen maalin hylkäämisen, kun itse katson ilman ääniä? Mun suttuiselta striimiltäkin näki kiekon käyneen maalissa.

Omilla korvilla olin kuulevani että "kiekko ei ylittänyt maaliviivaa".
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Ihan kuin Ducks vielä tuolla materiaalilla tarvitsisi lisäapua tuomareilta. Vittu ja vieläpä playoffeissa tällaisessa tilanteessa tuollainen farssi. Menee taas maku koko touhusta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Bennett, idiootti! :D Vissiin kastu hihat, kun maali hylättiin.

Kuin helvetissä ne sai arvottua tuosta tasavajaan? No, ehkä maalin hylkäämisen jälkeen hyvä tasoitella.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Yläkamerasta ei voinut maalia todistaa ja ei tainnut mikään kamera varmuudella näyttää kiekon käyneen maalissa. Viistokulmasta näytti, että kiekko olisi kokonaan maalissa, mutta pystyttiinkö tuossa todistamaan, että kiekko ei olisi vaan irti jäästä ja siksi näyttäisi olevan maalissa. Tuskin ja siksi hylkäys oikein.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Vatanen saa päänsilittelyä koutsilta tänään =)
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jäähyt muuten 7-3 Ankoille. Brodien kyynärpää jäi viheltämättä ja Depres joutuu jäähylle kun puolusti jyrättyä veskaria. En flames fanina itkisi tuomareista.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aijai Vatasen pää ei kestä.

Tuossa nyt ollu mistään pään kestämisestä kyllä kiinni vaan ihan puhdas virhe ja huonoa tuuria kun yritti lyödä kiekkoa laitaan. Maali oli kyllä aikaisemmin selvä, mutta en flames fanina kyllä itkisi yhtään tuomareista. Monta jäähyä jäi viheltämättä flamesiltä ja kaikista pahin oli se että flames pelaaja ajaa Andersin kumoon, ducks pelaajat puolustaa mokkea ja tasavajaalle tuosta.

Jatkoajan maalissakin Hudler seisoskelee ihan selvästi maalivahdin alueella.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Noh eiköhän Ankat tämän 4-1 hoida joka tapauksessa
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Se oli sellanen Matti Kaipainen-Jesse Saarinen -kombo pelin loppuun. Kylmät hermot ja pehmeät kädet Gaudreaulla kun kello raksuttaa ja ottaa ratkasun omiin käsiin. Jatkoilla sitten Rämö joutui selvittelemään Getzlafit, Perryt ja Calgary painosti tästä ottelusarjan. Säilyypähän mielenkiinto, toisin kuin lännen toisessa sarjassa.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Miksei olisi voinut itkeä tuomareista, kun jäähyn sijaan kyseessä oli päivänselvä maali? Pelin isoin tuomarivirhe.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös