Otteluseurantaketju tiistai-keskiviikko yö (6.5.)

  • 6 554
  • 99

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Pominvillelle ei maistu. Ekassa pelis löi mahdollisuus tasottaa peli pari minuuttia ennen loppua. Nyt unelmapaikka. Ei näin Pominville
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kylläpä vilisee paikkoja kumpaakin päähän. Ensin oli Wildilla parikin paikkaa laittaa peli tasoihin ja heti perään Teuvolla tontti mutta ei...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Siinä oli kyllä viihdyttävä vaihto, valmentajilla ja mulla tuli kyllä melkein paskat housuun.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Shaw päätti taklata Granlundia ja sen takia tuli ylivoimahyökkäys jonka Pominville päätti. Unohtui Andrewlta pelisuunnitelma
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
MG yksin läpi mutta Crow kestää. Wild on kyllä tullut asenteella erään.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Mikä siinä on että toisessa erässä pitää taas pelata yliagressiivisesti...

Wildin pojat voisi mennä Youtubeen ja kirjoittaa hakukenttään Patrick Kane, tiedä vaikka oppisivat jotain
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Crowford pitää yllä aivan jäävää riparikontrollia. Kaikki jää haltuun.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Eiköhän se ollut puhdas filmi Cookelta, oksettava jätkä
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Wildilla ollut kolme yv-hyökkäystä jo toisessa erässä. Onneksi Crawford piti pystyssä
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Duckseilla alle kahdessa minuutissa kaksi avopaikkaa, mutta Rämö kestää. Joten ylläripylläri, Flames laittaa kiekon reppuun...
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Siinä ei kauaa nokka tuhise kun Bollig pääsee läpi ja räjäyttää Flamesin kotiyleisön...1-0 Calgary johtoon
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Oi Brandon Bollig!

Chicagolta vähän vaisumpi erä hyökkäämisen puolesta, Minnesota paransi selkeästi. Nyt pitäis sitten kolmas erä vetää kliinisesti ja palata samanlaineen peliin kuin ensimmäisessä erässä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Korjatkaa muuten jos mä olen väärässä, mutta eikös nyt ole tiistain ja keskiviikon välinen yö ja 6.5.? Eli mun laskujen mukaan tän ketjun nimi on virheellinen. Onko tämä sitä Licon voittopotti-sekoilua? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös