Entäs se Kanen kuoleminen sinne kulmaan. Hyi helvetti ku pitää filmata. Keskittys vaan siihen maalin tekoon ku se sen kuiteski osaa.
Korjatkaa muuten jos mä olen väärässä, mutta eikös nyt ole tiistain ja keskiviikon välinen yö ja 6.5.? Eli mun laskujen mukaan tän ketjun nimi on virheellinen. Onko tämä sitä Licon voittopotti-sekoilua? :D
Entäs se Kanen kuoleminen sinne kulmaan. Hyi helvetti ku pitää filmata. Keskittys vaan siihen maalin tekoon ku se sen kuiteski osaa.
Hehe, nyt ei tainnut Getzlafkaan yrittää tuota syöttöä. Kärkikynän jälkeen kuti jäi piippuun mistä tiimikaveri vain nappasi sen. Perry on todella väkevänä maalin edessä. Kuvastaa sitä isät vastaan pojat -asetelmaa jota tässä on soviteltu tähän pariin.AH, Getzlaf taas syöttelemässä.
Joo, tossa maalissa mikään ei tapahtunut siten kuin yritettiin, mutta silti tulos on toi koska kaikki teki sitä mitä pitikin, eli kiekkoa ja miestä maalille.Hehe, nyt ei tainnut Getzlafkaan yrittää tuota syöttöä.
Siltähän toi näyttää.Wild tappaa momentuminsa nyt ylivoimalla, toivottavasti.
Samaa mieltä. Olisin suonu sille maalin tosta Sharpin syötöstä.Teräväinen pelaa joka ottelussa vain paremmin
Siltähän toi näyttää.