Otteluseurantaketju ti 29.06.2010

  • 23 750
  • 210

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
VILLAAAA! 1-0 VAMOS!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
VILLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
DAVID VILLA!!!!

No niin!!!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä jumalauta alkaa tapahtua, kun Bilbaon Fernando korvaa tuon Forssell-Fernandon!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näytti kyllä paitsiolta sillä hetkellä kun Espanjan pelaaja vieritti palloa taaksepäin.
 

d2uce

Jäsen
Meiän mies! Hieno pelaaja on David Villa.

Näytti kyllä, että olisi ollut selvä paitsio, mutta hidastukset oli vähän kehnot niin en sano mitään.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Taitaa olla kabinetissa päätetty ennen kisoja, että vedetään kisat kunnolla otsikoihin ja hyväksytään kaikki paitsiomaalit.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onnea verikuut!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en kyllä edes omien hidastusten perusteella nähnyt tuossa selkeää paitsiota joten jos on olemassa joku parempi kuvakulma niin pistä ihmeessä linkkiä.

Huomasitko sen, että Espanjan pelaaja ohjasi syötön perille, ja siinä vaiheessa Villa oli selkeästi paitsiossa. Syötön lähtöhetkellä ei ollut, mutta sillä ei väliä tietenkään.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en kyllä edes omien hidastusten perusteella nähnyt tuossa selkeää paitsiota joten jos on olemassa joku parempi kuvakulma niin pistä ihmeessä linkkiä.

Selvä paitsio se oli. Siinä oli 2 syöttöä joista ensimmäisen aikana Villa oli paitsiossa, mutta pallo ei tullut suoraan, vaan toisen syötön kautta, jolloin oli edelleen paitsiossa. Linjuri oli sekaisin.
 

d2uce

Jäsen
Selvä paitsio se oli. Siinä oli 2 syöttöä joista ensimmäisen aikana Villa oli paitsiossa, mutta pallo ei tullut suoraan, vaan toisen syötön kautta, jolloin oli edelleen paitsiossa. Linjuri oli sekaisin.

Minä olin näkevinäni, että ensimmäisen syötön lähtiessä David Villa oli vielä linjassa, mutta sen jatkon kohdalla oli vähintään yhtä paljon paitsiossa kuin Tevez.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös