Otteluseurantaketju ti 29.06.2010

  • 23 746
  • 210

Snagari

Jäsen
Itse en kyllä edes omien hidastusten perusteella nähnyt tuossa selkeää paitsiota joten jos on olemassa joku parempi kuvakulma niin pistä ihmeessä linkkiä.

En minäkään, mutta raudanlujan päättelykykyni ansiosta tämä oli mahdollista nähdä. Katsos Villa oli ennen kantapäällä tullutta jatkoa linjan tasalla. Hän kuitenkin oli nopeampi ja oli jo menossa siihen alkuperäiseen syöttöön ja pari askelta jo otettuaan, tuli tämä kantapäällä annettu jatko enkä usko että linja ehti liikkua siinä vaiheessa vielä niin paljoa kuin hyökkääjä. Sanoisin siis että Villa oli silloin paitsiossa.
 

J.Petke

Jäsen
Huomasitko sen, että Espanjan pelaaja ohjasi syötön perille, ja siinä vaiheessa Villa oli selkeästi paitsiossa. Syötön lähtöhetkellä ei ollut, mutta sillä ei väliä tietenkään.

Huomasin kyllä ja hidastin nimenomaan sitä kohtaa mutta silti näytti siltä, että vasen pakki oli aikalailla samoissa tasoissa Villan kanssa. Tosin ei näihin kierosilmiinikään voi 100% luottaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos kiitos, se kun oli nimenomaan ekan puoliajan...
Harmi.

Toivottavasti nähdään tänään vielä jatkoaikakin. Cristiano Ronaldo on ollut tänään melko hiljaa, mutta eiköhän yksi kunnon paikka riitä Ronaldolle. Hieno peli on ollut tähän mennessä ja jatkoaika sekä jopa rankkarit kelpaisivat minulle, jolle voittajalla ei ole niin väliä.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Tähän asti nähtyjen pelien perusteella sanoisin, että Villa on ollut kisojen parhain pelaaja. Ei pärjää Messit eikä Ronaldot ja Rooneykin oli paperia. Kokoajan tapahtuu kun Villa saa pallon..
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sampio on tainnut löytää jonkun viinapullon. Jutut on kuin muilla kalsarikänniketjussa.
Jos löytäisin, niin kaataisin paheksuen viemäriin.

Portugali olisi ansainnut jatkopaikan. Villalla hinttarikampaus, samanlainen kuin minulla.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Christianon hienon keskityksen jälkeen taitaa Ennekarilla olla tarvetta vessapaperille. Viekää nyt joku miehelle survival-kit.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onneksi on saatu Suomen lippu arvokisoihin. Eteenpäin on menty.
 

J.Petke

Jäsen
http://img824.imageshack.us/img824/6417/sieppaa.jpg

Juutuupiin tulleen videon ja tuon kuvan perusteella tilanne oli hiuksenhieno paitsio. Kyse on kuitenkin ainoastaan kymmenistä senteistä, joten varsinaisena tuomarivirheenä tuota ei voi pitää.

Itse hidastelin vielä ja en saa itsekään tuosta kuin ihan parinkymmenen sentin paitsion. Siis sellaisen mitä nyt ei välttämättä voi olettaa tuomarin erottavan. Paitsio se oli kyllä, sen myönnän nyt.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Tapelkaa pojat, saatte tupakkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös