Joka tapauksessa selvä jäähyn paikka, vaikka Lucenius lisäsikin kaatumiseen vähän teatraalisuutta.
Kyllä. Juuri näin.
Joka tapauksessa selvä jäähyn paikka, vaikka Lucenius lisäsikin kaatumiseen vähän teatraalisuutta.
Ei. Kerro lisää?
Mikäs mahtaa olla Ville Nimesen kuntopohja? Aika selkeästi ekan erän kohkaamiseen + 400 taklaukseen loppui paukut. Harmi sinänsä, koska koko pelin intesiteetti laski jonkin verran, kun Ville putosi kuvasta.
Voin vannoa, että porissa nostellaan kannua tänä vuonna.
Voin vannoa, että porissa nostellaan kannua tänä vuonna.
Mikäs mahtaa olla Ville Nimesen kuntopohja? Aika selkeästi ekan erän kohkaamiseen + 400 taklaukseen loppui paukut. Harmi sinänsä, koska koko pelin intesiteetti laski jonkin verran, kun Ville putosi kuvasta.
Harvemmin näyttää studion puolueeton kommentaattori noin vittuuntuneelta, kuin miltä Grönman näyttää ja kuulostaa. Voimia Osku, onneksi koulutus saattaa auttaa trauman käsittelyssä.
Harvemmin näyttää studion puolueeton kommentaattori noin vittuuntuneelta, kuin miltä Grönman näyttää ja kuulostaa. Voimia Osku, onneksi koulutus saattaa auttaa trauman käsittelyssä.
Hyvää peliä, tuomarit ollu erinomasia koko sarjassa.
Porilaiset sulaa kohta, niillä ei ole voittamiseen vaadittavaa kulttuuria ja näillä muutamilla überjunteilla (lähinnä lehtijuttujen perusteella Savinainen ja Niemi) hajoaa paketti näillä näppäimillä.
Sehän ei vaadi muuta kuin, että Tappara voittaa mestaruuden voitoin 4-2.
Porilaiset sulaa kohta, niillä ei ole voittamiseen vaadittavaa kulttuuria ja näillä muutamilla überjunteilla (lähinnä lehtijuttujen perusteella Savinainen ja Niemi) hajoaa paketti näillä näppäimillä.
Raumalaisjuuret ovat syvällä. Mieti jos Lukko olisi Ässien paikalla nyt??
...Studiosta ois hauska kuulla, kuinka Virmanen kertoisi tamimaisella äänellä keksineensä tryoutin, jonka kautta Juusela Ässien junnuihin tuli...
No mene itse kokeilemaan, lentääkö maalivahti tuolla tavalla selälleen, jos mailalla kopautetaan reppareille. Minä olen kokeillut, jokusen tuhatta tuntia tuolla tolppien välissä kuitenkin tullut vietettyä.
Mutta se siitä.