Otteluseurantaketju SM-liigan 3. finaali Tappara-Ässät Pe 19.4.2013

  • 114 818
  • 646
Tila
Viestiketju on suljettu.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kun teet nopeaa liikettä kuten Lucenius tossa tilanteessa, niin toisen jalan häviäminen alta saa aikaa juuri tollasen sätkimisen näköisen kaatumisen. En usko, että Luceniuksella oli yhtään teatteria tossa. Fiksu jäähy Elolta, olisi ollut muuten maali.

Se oli pakollinen jäähy, juuri siitä syystä, minkä kerroit.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos oli Nieminen huikea ekassa erässä niin munat jäi koppiin toisessa erässä. Sysipaska erä.

Näytti vähän siltä, että panosti kaiken ekaan erään. Kukaan ei jaksa yli minuutin vaihtoja, antaen niissä varmaan 7taklausta. Peliaikavertailuissa on varmaan syynsä sille, ettei Ville pelaa mitään 25min peliaikoja. Vanha mies.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mitä te nyt jaksatte itkeä noista tuomareista pelistä toiseen. Näin puolueettomin lasein tuomarit ovat onnistuneet tänäänkin erittäin hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Että sellanen erä. Tappara anto ihan omaa tyhmyyttään otetta Ässille. Jäähyt meni oikein. Tuossa Lucen tilanteessa ei ollut varmasti mitään filmiä. Täydestä vauhdista kun olet tekemässä käännöstä, niin se ei paljoa tarvi luistimeen kopauttaa, kun lähdetään maatakiertävälle radalle. Sitä paitsi muutenkin olisi järkevää sukellella jäähyä, kun olet pääsemässä nokikkain veskan kanssa...
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvää viheltämistä kyllä dumareilta, hieno matsi menossa. Kyllä Pata tämän vie!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei ollut tuossa tuomarilisää. Joku edellä jo selittikin että kun olet tekemässä liikettä sivulle ja lähtee luistin alta niin tuossa lopputulos. Mene itse kokeilemaan.

No mene itse kokeilemaan, lentääkö maalivahti tuolla tavalla selälleen, jos mailalla kopautetaan reppareille. Minä olen kokeillut, jokusen tuhatta tuntia tuolla tolppien välissä kuitenkin tullut vietettyä.

Mutta se siitä.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Fiksusti kyllä Ässät pelannut. Piti sopivasti päänsä kylmänä avauserässä, kun Tappara NiemisVillen johdolla painoi apinanraivolla päälle ja tuomaritkin tuntui olevan vastaan. Nyt sitten peli jollain tavalla stabiloitunut ja Ässät suoraviivaisilla hyökkäyksillä päässyt paremmin edes jonkinlaisille paikoille. Tappara yritti selvästi tuommoisia pidempiä hyökkäyksiä pelata edelleen, mutta ei oikein jalka riittänyt avauserän malliin.

Hurja kolmoserä kyllä luvassa, jos Tappara hitusenkin eka erän energiastaan löytää.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Mitä te nyt jaksatte itkeä noista tuomareista pelistä toiseen. Näin puolueettomin lasein tuomarit ovat onnistuneet tänäänkin erittäin hyvin.

Juuri näin.. olin pitäny Tamperelaisia asiantuntevina katsojina, mutta kyllähän nyt naapurin kaverit putoaa samaan puusilmäisyyden kuoppaan josta muita aina syyttelevät...

Hyvää peliä, tuomarit ollu erinomasia koko sarjassa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niemisen keskialueen pelaaminen symbolisoi tätä peliä, Tappara pelaa liian kaukana vahvuusalueeltaan. Ässät kovakuntoisempana pelaa kolmannen erän tarkasti ja peli päättyy 1 - 3.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäs mahtaa olla Ville Nimesen kuntopohja? Aika selkeästi ekan erän kohkaamiseen + 400 taklaukseen loppui paukut. Harmi sinänsä, koska koko pelin intesiteetti laski jonkin verran, kun Ville putosi kuvasta.

Voin vannoa, että porissa nostellaan kannua tänä vuonna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös