Otteluseurantaketju SM-liigan 3. finaali Tappara-Ässät Pe 19.4.2013

  • 114 803
  • 646
Tila
Viestiketju on suljettu.

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
Huikea loppu ja hieno maali. Ja siitä voi myös antaa krediittiä Niemiselle, joka imi kaksi pelaajaa itseensä. Jos kakkoserä meni Nemolta vähän unessa, niin tasoitusmaalissa maskimiehenä ja voittomaalissa Jere Lehtismäinen tilantekeminen.

Tää on muutenkin Tapparalle ominaista, siis tää "kiekottoman pelaajan estäminen". Vähän roikkuu ja ottaa vauhtia pois, muttei kuitenkaan ihan jäähyn arvoisesti kun ei kampea kaveria katolleen. Uskomatonta miten toi jengi sen osaa! Karri Kivi sanonut tota 1min pelitavaksi, että joka vaihdosta vois minuutin jäähyn viheltää.. ei auta kun ihmetellä!?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksi? Tämä on vain jääkiekkoa ja sarja on kesken.

Et voi vakavissasi väittää etteikö vituta. Minua vitutti toissa päivänä ja tällaisesta lopusta en halua edes ajatellakaan.
 

Pata#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, SBS Pori, NTK
No ei kyllä paljoo kiinnostanu enää Ässiä puolustaa, erä kait loppuu vasta, kun summeri soi? Saa kyllä kapteeni Uusitalo etunenässä hävetä tosta av-nelikosta, miten voi puolustaa noin flegusti. Täysin puolustettavissa oleva tilanne, ei mitenkään maaginen syöttö Draganilta.

Ei tarvinnut Tapparan itse ansaita voittoa tästä pelistä, kun pata ihan itse en päätti antaa. Ja tuomareilta hyvä matsi, molempiin suntiin. Kyllä Ässät itsekin saisi tehä noista ylivoimista.

Tapparan purkkamaiselle venymiselle toki tunnustus, hyvän joukkueen merkki, kun onnistuu kääntämään pelit lopussa itselleen. Ei tarvitse löpistä mistään tuurista jne.

Kaiken kaikkiaan harvinaisen hyvä matsi kuitenkin, huolimatta siitä, kuinka kävi !
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Et voi vakavissasi väittää etteikö vituta. Minua vitutti toissa päivänä ja tällaisesta lopusta en halua edes ajatellakaan.

Ero tulee siinä, että suurin osa meistä pystyy pitämään sen kirjallisen annin edes jotenkin kurissa tällaisissa tilanteissa. Tiedät itsekin, mitä nyt tarkoitan.
 

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
Väitän, että huomenna ratkee koko sarja. Jos Ässät voittaa, se voittaa myös Tampereella maanantaina, pelaten ottelun lopun paremmin. Sitten kotivoitto ja poika Poriin. Jos Tappara vie, ratkee sarja maanantaina valitettavasti.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Hieno oli nähdä Karri Kiven asiallinen suhtautuminen ja pelin jälkeisessä haastattelussa. Viilipyttynä vastaili asiallisesti ei itkenyt ei eikä huutanut homovittua. Hieno mies.

Tämä !

Karri Kivi on hieno mies !
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Et voi vakavissasi väittää etteikö vituta. Minua vitutti toissa päivänä ja tällaisesta lopusta en halua edes ajatellakaan.

Olen nähnyt aika paljon jääkiekkopelejä ja ollut kerran putoamassa divariin, joten finaalisarjan kolmannen ottelun tappio ei harmita. Mikäli tänään olisi ratkennut mestaruus, olisi varmaan vituttanut vähän, mutta ei tänään. Ässät vie huomenna ja maanantaina ollaan taas samassa tilanteessa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ero tulee siinä, että suurin osa meistä pystyy pitämään sen kirjallisen annin edes jotenkin kurissa tällaisissa tilanteissa. Tiedät itsekin, mitä nyt tarkoitan.

Kyllä niitä provo paskanjauhajia löytyy molemmista jengeistä. Toivottavasti et minuun viitannut tuolla kirjallisella annilla?
Tähän ketjuun pystyy ja saa myös piikitellä. Paremmin asiaa sitten muissa ketjuissa.

Edit. TosiFani, minulta hattu ylös jos näin. Kova nahka. Paitsi, että huomenna voi viedä myös Tappara.
 
Nyt täytyy jo tamperelaistenkin myöntää, että tässä oli oikeusmurha.

Elo kampitettiin - ei jäähyä

Sitten Aaltonen maalineduspelistä jäähylle.

No jo on... Mutta eipä sille mitään voi.

Elo hyppää tilanteessa itse. Aaltosen oli pakko estää Koskirantaa, muuten ois saanu laittaa tyhjiin. Oikein nämä tilanteet ainakin meni. Huikea ottelu ja hienoa viihdettä! Kiitos molemmille joukkueille.
 

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Pyörivä Kivi ei sammaloidu

Hieno oli nähdä Karri Kiven asiallinen suhtautuminen ja pelin jälkeisessä haastattelussa. Viilipyttynä vastaili asiallisesti ei itkenyt ei eikä huutanut homovittua. Hieno mies.

Olen Ässien vagonissa juurikin Kiven takia, arvostan ja pidän. Ässät nyt kyllä sählää ihan itse, ei paljon parempia mahdollisuuksia anneta näissä peleissä tehdä se ryöstö, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Neutraalina joskin vahvasti Tapparaan päin verenperintönä kallistuvana IFK-fanina, olihan matsi!

Vauhtia riitti ja tunnetta heti kiekon putoamisesta asti, ja mikä tärkeintä nähtiin ja kuultiin kansan todellinen laukeaminen viime sekunnilla. Pienet muusit vedetty ja samaa jatketaan, tarkemmat analyysit siis muiden harteille.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Elo hyppää tilanteessa itse. Aaltosen oli pakko estää Koskirantaa, muuten ois saanu laittaa tyhjiin. Oikein nämä tilanteet ainakin meni. Huikea ottelu ja hienoa viihdettä! Kiitos molemmille joukkueille.
Nuo menivät ehkä oikein, mutta se Brodinin jäähy ei. Aika kallis virhe Ässien kannalta, vaikka itse lopussa kämmivätkin.
 

laive

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks, KTP, Mavericks, Chelsea FC
Alussa oltiin vähän purjeessa kun Tapparakin alkoi vihdoin pelata kunnon pleijarikiekkoa. Sen jälkeen pelattiin kokonaisuutena hyvin, lopusta vielä kunnon kiukku huomista varten. Nou hätä!
 

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
Elo hyppää tilanteessa itse. Aaltosen oli pakko estää Koskirantaa, muuten ois saanu laittaa tyhjiin. Oikein nämä tilanteet ainakin meni. Huikea ottelu ja hienoa viihdettä! Kiitos molemmille joukkueille.

Toi meni vaan TomTomilta ohi, kun Koskirannan maila kopahti Aaltosen kypärään, Aaltosen vielä ollessa pystyssä. Mun värilaiseilla olis tosta molemmatkin voinut laittaa jäähylle.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
No eipä mennyt Erkinjuntin tai Luceniuksen jäähykään oikein. Silti siellä on pakko pelata.

Juuri näin! Tuomareihin vetoaminen olisi naurettavaa. Mielestäni Laaksosen tason tietäen voimme olla ihan tyytyväisiä tuomarointiin. Ei ole valitettavaa.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Kyllä niitä provo paskanjauhajia löytyy molemmista jengeistä. Toivottavasti et minuun viitannut tuolla kirjallisella annilla?
Tähän ketjuun pystyy ja saa myös piikitellä. Paremmin asiaa sitten muissa ketjuissa.

Juu, ei ollut mitenkään sulle heitettyä. Oli vaan tuollainen piikki noille kahdelle sankarille, joiden ulosanti taas tänäänkin jäi negatiiviselle puolelle. Oli vaan sen verran hyvä paikka lainata, niin käytin hyväkseni.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Ässille koulutusta kellosta ja ajanotosta. Jokainen sekunti on yhtä pitkä oli se pelin alussa, lopussa tai keskivaiheilla.
 
Juuri näin! Tuomareihin vetoaminen olisi naurettavaa. Mielestäni Laaksosen tason tietäen voimme olla ihan tyytyväisiä tuomarointiin. Ei ole valitettavaa.

Tästä peruspadan kommentista hieman mallia kaikille. Suoraselkäistä puhetta ja ajatukset seuraavaan koitokseen. Kaikkein hulluinta täällä on se, kun ilveksen fanit tulee haukkuu tapparaa ja jokerien fanit kaikkia. Nautitaan hyvästä kiekosta ja ollaan iloisia!
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Tämähän ei nyt yllättänyt, ettet sä pysty siihen. Puolessä välissä peliä jo luulin, että sun pelinkatselusi olisi kehittynyt, mutta jouduin pettymään sitten jo kolmannessa erässä.

Noh, huomenna sitten taas tasoittelemaan sarjaa.

Siis miksi pitäisi myöntää sellaista, jota ei mielestäni tapahtunut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös