Muistaakseni viimeisen keskinäisen ratkaisi ilman Filppulaa.
JMJ Makkosen tilalle 3.sentteriks, mitä mieltä muut? Peliä en siis ole nähnyt, mutta veikkaisin, että Järvinen toteuttaisi kiekkokontrollia paremmin.
Olis paikka Dufvan aikalisälle.
Nyt juostaan liikaa perässä.
Ja tasoitus.
Onhan tää irvikuva jääkiekolle tää peli; Tappara ei oo esittänyt yhtään mitään eikä lainkaan hyökännyt ja taululla lukemat 1-3, uskomatonta. Tietysti jos et itse tee niin turha itkeä. Mutta ei se näköjään mikään vitsi ole että Tappara pelaa tylsää kiekkoa, jarruttaa vain peliä ja kyttää. Toivottavasti ei tarvitse enää areenassa Tapparaa nähdä.
Raumalla Koskiranta tasoittaa maalin edestä, 3-3.
Onhan tää irvikuva jääkiekolle tää peli; Tappara ei oo esittänyt yhtään mitään eikä lainkaan hyökännyt ja taululla lukemat 1-3, uskomatonta. Tietysti jos et itse tee niin turha itkeä. Mutta ei se näköjään mikään vitsi ole että Tappara pelaa tylsää kiekkoa, jarruttaa vain peliä ja kyttää. Toivottavasti ei tarvitse enää areenassa Tapparaa nähdä.
Huono häviäjä? Heh, teitä riittää.Onhan tää irvikuva jääkiekolle tää peli; Tappara ei oo esittänyt yhtään mitään eikä lainkaan hyökännyt ja taululla lukemat 1-3, uskomatonta. Tietysti jos et itse tee niin turha itkeä. Mutta ei se näköjään mikään vitsi ole että Tappara pelaa tylsää kiekkoa, jarruttaa vain peliä ja kyttää. Toivottavasti ei tarvitse enää areenassa Tapparaa nähdä.