Otteluseurantaketju SM-liiga Pe 18.1.2013

  • 174 589
  • 645

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Kärpät tuurilla 3-2 johtoon. No, kelpaa sekin :)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
LUK-TPS

Veli-Matti Vittasmäki tolppaan...
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
JMJ Makkosen tilalle 3.sentteriks, mitä mieltä muut? Peliä en siis ole nähnyt, mutta veikkaisin, että Järvinen toteuttaisi kiekkokontrollia paremmin.

Pirun hyvin on ainakin pelannut. Mietin salaa samaa asiaa mutta onhan Makkosellakin oma arvonsa isona jäbänä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
LUK-TPS

Tero Koskiranta 3-3 (MacNevin, Anttila)
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
3-3 Koskiranta!
 

Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit-Tappara

Onhan tää irvikuva jääkiekolle tää peli; Tappara ei oo esittänyt yhtään mitään eikä lainkaan hyökännyt ja taululla lukemat 1-3, uskomatonta. Tietysti jos et itse tee niin turha itkeä. Mutta ei se näköjään mikään vitsi ole että Tappara pelaa tylsää kiekkoa, jarruttaa vain peliä ja kyttää. Toivottavasti ei tarvitse enää areenassa Tapparaa nähdä.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Rauma

Raumalla Koskiranta tasoittaa maalin edestä, 3-3.
 
Viimeksi muokattu:

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Onhan tää irvikuva jääkiekolle tää peli; Tappara ei oo esittänyt yhtään mitään eikä lainkaan hyökännyt ja taululla lukemat 1-3, uskomatonta. Tietysti jos et itse tee niin turha itkeä. Mutta ei se näköjään mikään vitsi ole että Tappara pelaa tylsää kiekkoa, jarruttaa vain peliä ja kyttää. Toivottavasti ei tarvitse enää areenassa Tapparaa nähdä.

Vitsi on siinä, että se tulee vielä joillekin kannattajille yllätyksenä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
HPK - HIFK

Kyllä taitaa olla eka peli aikoihin kun HPK saa kotona enemmän jäähyjä kuin vastustaja, jossain toisessa pelissä sanoisin että sillon on mennyt väärään suuntaan, mutta tänään kyllä on mennyt ihan väärin päin jäähyjen tasapaino. En tiedä mitä tuolla tarttee HIFK pelaajan tehä että päätyy boksiin, kun ei näytä mikään olevan tarpeeksi.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Ihan oikein duffalle ja tuolle paskalle kilpikonnataktiikalle.

Joskin tuomari on tänään ollut aika räikeästi tps:n puolella, mutta väliäkö sillä. Itse dufva noita vaikeuksia aina kotipeleissä haluaa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Raumalla Koskiranta tasoittaa maalin edestä, 3-3.

Miten voi just TPS olla niin helvetin vaikea talla kaudella lukolle, kun se ei vaikuta olevan vaikea oikein kenellekaan muulle?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tää irvikuva jääkiekolle tää peli; Tappara ei oo esittänyt yhtään mitään eikä lainkaan hyökännyt ja taululla lukemat 1-3, uskomatonta. Tietysti jos et itse tee niin turha itkeä. Mutta ei se näköjään mikään vitsi ole että Tappara pelaa tylsää kiekkoa, jarruttaa vain peliä ja kyttää. Toivottavasti ei tarvitse enää areenassa Tapparaa nähdä.

Tulihan se sieltä. Viime pelissä pelattiin niin kivasti että... Varmaan kannattaa sarjakärkeä vastaan hyökätä johtoasemassa kolmannessa erässä niin saatanasti.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Onhan tää irvikuva jääkiekolle tää peli; Tappara ei oo esittänyt yhtään mitään eikä lainkaan hyökännyt ja taululla lukemat 1-3, uskomatonta. Tietysti jos et itse tee niin turha itkeä. Mutta ei se näköjään mikään vitsi ole että Tappara pelaa tylsää kiekkoa, jarruttaa vain peliä ja kyttää. Toivottavasti ei tarvitse enää areenassa Tapparaa nähdä.
Huono häviäjä? Heh, teitä riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös