Otteluseurantaketju SM-liiga La 17.11.2012

  • 189 331
  • 699
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Turha Selinin on Aravirtaa haukkua jos tuomarit kusee. Ja Arahan sen Laakson teloi.

Mikäli näin oli, niin sitten vielä Arallekin kakkua.

Onneksi Liusjärvi on omankylän miehiä ja immuuni pohjoisen lahjusrahalle. Saadaan kunnon itkut vielä pohjoisesta.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
En mistään, mistä itse? Kovasti kerroit kuinka elämässä vituttaa, niin voit myöt valaista että mikä.

Eli ensin sönkötät vahvalla agendalla paskaa suuresta ja mahtavasta, jonka jälkeen sanot, ettet tiedä mistä mä puhun? Huom. tässä viestissä on myös toinen rivi, lue tällä kertaa se ->

Lue edellisen viestini toinen rivi, jooko? Vai lainaanko itseäni, että herran valikoivaa lukemista vähän helpottaa?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Sivuhuomio,

Tuomas Tarkki on parempi ja varmempi maalivahti, kuin Joni Myllykoski.

Tämä on toki joukkuepeliä, mutta mielestäni Myllykoskella on ollut viime aikoina (ainakin viime kaudella) ihan todella paljon omaa tasoaan paremmat tilastot. No, ainakin tämä 6/9 laskee niitä tällä kaudella. Hyvä veskari Myllykoski on, mutta lakonisesti voisi kysyä, että kuka ei olisi ollut sen JYP:n takana.
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Tuomas Tarkki on parempi ja varmempi maalivahti, kuin Joni Myllykoski.

Wau, tänään on taas Tuomaksen hyvä päivä, viitaten edelliseen peliin.


Oulu:
Karhunen vaikutti pelin alussa kyllä oikeasti panikoivalta. Sitten meno alkoi tasaantua ja tuli mukavat läpiajotkin otettua nätisti pois. Jäähyihin sanon vain sen verran, että kyllähän useimmin jäähyt tulevat puolustavalle joukkueelle ja tässä kohtaa voi miettiä, kumpi siellä nurkissa ja hyökkäyspäässä pyöri ennemmän tässä pelissä.

Kelpaa oikein mainiosti nämä 2 pinnaa mulle.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Juu juu, meni HPK:lla voittoputki poikki, mutta ei silti tarvitse itkeä täällä kuin pikku vauvat.
 

Ralph

Jäsen
Lue edellisen viestini toinen rivi, jooko?

"Kyllä mä ihan tuota peliä tarkoitin, aivan sama onko vastassa Närpes vai NYR."

Eli sinua vituttaa jokainen Kärppien peli, oli vastassa Närpes tai Rangers?
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
JYP herännyt taas pelailemaan jälkimmäisellä kympillä. Alkaa näyttää siltä miltä sen pitäisi kokoajan. Ellerin asennetta on kyllä ihailtava, kovaa tekee töitä kokoajan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miksi Eller sai jäähyn? Kiekko oli näkyvissä patjojen alla. Kyllä silloin saa pelata kiekkoa. Vai oliko ehditty viheltää poikki? Tulkinnanvaraista siinäkin tapauksessa vielä.
 

chubster

Jäsen
Miksi Eller muuten pelaa sentterinä eikä Peverley? Tai lähinnä tuo, että ottaa aloitukset. Peverley kun on omaan silmään aivan huikea aloittaja.

Elleriltä kohtuu idiootti ratkaisu käydä huitomassa Järvenpäätä jäähyn arvoisesti. Myös 3 vs. 1 hyökkäys joka tilannetta edelsi oli aika koominen.


Aika tyly kakkonen Ellerille, olin ainakin näkevinäni kiekon vapaana patjan alla juurikin siellä mihin Eller sörkki. Yritti tehdä maalia ja sai boksia? Nööyy.

Oisko ollu peli vihelletty poikki? Urho hoitanu kaukaloäänet sen verta hienosti, että mahdoton sanoa.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika tyly kakkonen Ellerille, olin ainakin näkevinäni kiekon vapaana patjan alla juurikin siellä mihin Eller sörkki. Yritti tehdä maalia ja sai boksia? Nööyy.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Miksi Eller muuten pelaa sentterinä eikä Peverley? Tai lähinnä tuo, että ottaa aloitukset. Peverley kun on omaan silmään aivan huikea aloittaja.

Elleriltä kohtuu idiootti ratkaisu käydä huitomassa Järvenpäätä jäähyn arvoisesti. Myös 3 vs. 1 hyökkäys joka tilannetta edelsi oli aika koominen.

Hidastuksessa näkyi, että kiekko oli todella houkuttelevasti juuri siinä, että pienellä tökkäisyllä se oli mennä verkkoon.
 

SjV

Jäsen
Elleriltä kohtuu idiootti ratkaisu käydä huitomassa Järvenpäätä jäähyn arvoisesti. Myös 3 vs. 1 hyökkäys joka tilannetta edelsi oli aika koominen.
Ellerin lyödessä kiekkoa, se on kuitenkin tuossa Ässä-maalivahdin luistimen vieressä näkyvissä. Maalin takana tuomarille tuo ei varmastikkaan näkynyt, mutta etupuolelta näytetystä hidastuksesta, kiekko näkyi koko ajan.
 

chubster

Jäsen
Ellerin lyödessä kiekkoa, se on kuitenkin tuossa Ässä-maalivahdin luistimen vieressä näkyvissä. Maalin takana tuomarille tuo ei varmastikkaan näkynyt, mutta etupuolelta näytetystä hidastuksesta, kiekko näkyi koko ajan.

Tilanne oli siis pakko olla vihelletty poikki kerta se kiekko siellä oli, itse en huomannut kun keskityin kiroilemaan. Jos peli ei ollut vielä poikki, niin eikai tuosta olisi jäähyä voinut antaa, eihän?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Eller huitaisi kuitenkin sen verran voimakkaasti, että katkaisi mailansa. Luulisin tämän olleen jäähyn syy.

Se, mihin tullaan varmasti puuttumaan jatkossa, on ihme. Joensuu ei saanut jäähyä oman maalivahdin puolustamisesta, sitä ei purematta niellä liiton miesten keskuudessa.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tilanne oli siis pakko olla vihelletty poikki kerta se kiekko siellä oli, itse en huomannut kun keskityin kiroilemaan. Jos peli ei ollut vielä poikki, niin eikai tuosta olisi jäähyä voinut antaa, eihän?

Ei ollut vihelletty poikki. Itsekin ihmettelin, miksei tuomari viheltänyt poikki, kun ei varmasti kiekkoa nähnyt. Jos kuitenkin näki, niin miten pirussa tuosta jäähyn pystyi viheltämään.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
En tiedä, ovatko muut entusiastit samaa mieltä, mutta tappioasemasta huolimatta erittäin rohkasevaa paskaa tämä ässäpeli on ollut. Jos tuolla mallilla jatkuu peli niin suora pleijaripaikka on selviö.
 

chubster

Jäsen
En tiedä, ovatko muut entusiastit samaa mieltä, mutta tappioasemasta huolimatta erittäin rohkasevaa paskaa tämä ässäpeli on ollut. Jos tuolla mallilla jatkuu peli niin suora pleijaripaikka on selviö.

Minun eutanasiassa ei vakuuta. Selkeä pelitapa puuttuu edelleen. Hirveätä hätäilyä ja roiskimista tuo on vieläkin, vaikka näennäinen "paine" saadaankin hirveällä karvalla aikaiseksi.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Minun eutanasiassa ei vakuuta. Selkeä pelitapa puuttuu edelleen. Hirveätä hätäilyä ja roiskimista tuo on vieläkin, vaikka näennäinen "paine" saadaankin hirveällä karvalla aikaiseksi.

StrumF! Nimimerkillä Lobotomia, ehkä se olikin vain näköharhaa. Nykyiset soturit ovat liian hitaita toteuttamaan vanhaa kunnon HYrrikaaniprässiä ja samalla aikaa kiekollinen lähestyminen on vaiheessa. Arvostan yritystä ja taklauksia. Ynnä maalintekotilanteita. Eli P.S. ajoi minut marginaaliin.
 

chubster

Jäsen
Aika tökeröä jos tuo hyväksytään, kun Joensuu vetää maalia ennen poikkaria JYPiläisen naamaan.

EDIT:

Ei hyväksytty, oikein meni.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tuomarit ratkoo ässille, mutta niinhän ne oravat aina tekee
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikös tuo Lahti vetänyt Joensuun kumoon ennen maalia? Ja Joensuulle jäähy, ei maalia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös