No niin oli. Käsittämätön moka tuomareilta.ei jäähyä! no huh, tämä on kyllä aika oikeusmurha.
No niin oli. Käsittämätön moka tuomareilta.ei jäähyä! no huh, tämä on kyllä aika oikeusmurha.
SM-liiga tuomarit. Nyt Jonne ja Miliisi kentälle!
Joo-o. Aivopieru Abid, olis voinut antaa pientä tai isoakin jäähyä.
Anssi Ritari vois painua vittuun mun jääkiekosta. Jaksa tota ylidramatisointia joka hemmetin tilanteessa.
Anywhore, kohta voi läikkyä kun näitä epäselviä tilanteita tulee.
Anssi Ritari vois painua vittuun mun jääkiekosta. Jaksa tota ylidramatisointia joka hemmetin tilanteessa.
Anywhore, kohta voi läikkyä kun näitä epäselviä tilanteita tulee.
Katoppa hidastus tilaanteesta.
Mielestäni olennaista on juuri tällaisessa yhden maalin pelissä viimeisellä kympillä, että hermot pitävät ja puhtailla taklauksilla vain vastataan. JYP saanut kaksi yvtä ja iskenut molemmista maalit tänään.Munattomat ässäläiset eivät jaksa edes kostaa jypiläisille. Pihlman jonkun taklauksen nyt laittoi, mutta luulisi kostavan edes kunnolla. Peliin kuuluva normaali taklaus ei ole mikään erikoinen kosto.
Protestin paikka, niin selkeästi ratkesi tuomareihin. Vuodesta toiseen samat naamat sortavat, luulisi syövän miestä. Rämsii Apinaa hävisi, se on onnellista.
En tahtoisi yleistää, mutta joteenkin en ihmettele, että tuollainen rasistinen heitto tulee porin suunnalta. Ei muutaku suomileijonalla varustetut riipukset ja pipot jne. päälle ja baanalle.
Ja kyllä olen samaa mieltä, että Abidin temppu oli idioottimainen, tuskin kukaan voi vastaankaan väittäää.
En tahtoisi yleistää, mutta joteenkin en ihmettele, että tuollainen rasistinen heitto tulee porin suunnalta. Ei muutaku suomileijonalla varustetut riipukset ja pipot jne. päälle ja baanalle.