Otteluseurantaketju SM-liiga La 17.11.2012

  • 189 332
  • 699
Tila
Viestiketju on suljettu.

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Kyllä osaa vituttaa tuo tasoitusmaali kärpiltä kun selvällä korkealla mailalla teki. Ei siinä. Kuten sanoin yhteen pisteeseen tyytyväinen mutta olisin mä mielummin sen reilummalla tavalla kokenut
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Joku kerholaisista vois haukkua tuomarit Oraviksi ala Nieminen. Vitusti onnea oulun miljoonamiehille lahjatasoituksesta.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Jaahas nyt sit tuli se tilastotappio ja sekin korkeella mailalla kun ei 4 silmäparia näe.

Ei vaan siitä tappio tuli siitä kun ette tehneet kahdesta läpiajosta maalia. Turha itkeä muiden tekemisiä vaan hoitakaa omanne tarpeeksi hyvin, ei tarvitse keksiä selityksiä tappioille vaan voi juhlia voittoja.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä osaa vituttaa tuo tasoitusmaali kärpiltä kun selvällä korkealla mailalla teki. Ei siinä. Kuten sanoin yhteen pisteeseen tyytyväinen mutta olisin mä mielummin sen reilummalla tavalla kokenut
Nääh. Kaikki lasketaan, mitkä tulostaululta löytyvät. Elämän ei kuulukaan olla reilua. uutta matoa koukkuun vaan. Olikos se tuo huutolaispoikasakki, mikä nyt pyörii Ässien jaloissa Urholla?
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Larssonilla Oulussa huikeat minuutit: 31.32.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Ymmärrään, vitun paska Kerho tuli ja vei suurelta mahtavalta Kärpiltä pisteen.

Vähättelinkö mä jossain vaiheessa rakasta Kerhoasi, varsinkaan organisaationa, vai mistä kyyneleet?

Kyllä mä ihan tuota peliä tarkoitin, aivan sama onko vastassa Närpes vai NYR.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei ihan samanlaista itkua korkealla mailalla tehdystä maalista kuin eilen.
Hyvä tulos Kerholta ja on mekin tuomareiden virheistä päästy joskus nauttimaan, nyt meni näin. Mieluummin syyttäisin Viitaluomaa typerästä hyökkäyspään jäähystä.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ohhoh...kylläpäs kiristää ottasta. Väärin voitettu, ei voi muuta sanoa... Kärpillä on vissiin miljuunia jo jakaa tuomareillekin.

Ja jos Laaksolla aivotärähdys taas, niin vaadin ihan periaatteesta "nevohööd" Keräselle elinikäisen pelikiellon ja kastraation...Niin paljon vituttaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös