Yllättäin KooKoolle jäähy. Kaks erää jäähyt nyt 0-7! Ei ole enää selvempää kotiinpäin viheltämistä.
Näkyy olevan Lapin omat pojat tänään tuomaroimassa peliä.
Yllättäin KooKoolle jäähy. Kaks erää jäähyt nyt 0-7! Ei ole enää selvempää kotiinpäin viheltämistä.
Sattuiko pahastikin?
Hiluja. Vitun kädetön Ässät tekis 7,8 maalia ja mä olisin rikas!Mutta eikös säästöpossu kiitä nyt?
Varsinkaan jos kyseessä on RoKi.Laukaustilastot eivät kerro aina koko totuutta.
Sihvonen on edelleen pelikiellossa siitä Porin taklauksestaan.By K.Sihvonen ???
Pää edellä laitaa päin. Selostajatkin vähän kauhistelivat ikävän näköistä tilannetta.
58:46 KooKoo 2 min, MATTILA Mikko (Koukkaaminen)
On. Rovaniemen dumarilla on mustavalkoinen paita.Kahdeksan vimeistä jäähyä on vihelletty KooKoolle.
Onkohan ottelu todellakin ollut noin mustavalkoinen?
Helge saa varmasti Aran moitteet. Ei häviämistä saa vihata. Sitä pitää osata rakastaa.Se on pojaaat 3 pojoo...
Ja Hellulta palaa proppu...
Hiluja. Vitun kädetön Ässät tekis 7,8 maalia ja mä olisin rikas!
Teen mä silti teidät kateellisiksi, päivän trio Tps-Hifk pelissä eli Uusikartano-Uusikartano- Ahtola toi kertoimella 22 tuhatta jotakin kotiin 4 500 euroa 5 egen panoksella. Nyt hain Ässistä isoa hilloa ;)
On. Rovaniemen dumarilla on mustavalkoinen paita.
Kaikki. Kaikkea hyvää sinne teidän leiriin, homma kulkee ja niin pitääkin. Me haetaan jotakin uutta.Eihän tää Jokereiden rämpiminen ole enää kivaa edes näin vihulaisen näkökulmasta. Mikä helvetti siellä nyt noin pahasti mättää?
Sait täysin sen pointin mitä hain. Minkähän värinen paita sen mustavalkoisen paidan alle tänään aamulla on puettu?On. Rovaniemen dumarilla on mustavalkoinen paita.
Eihän tää Jokereiden rämpiminen ole enää kivaa edes näin vihulaisen näkökulmasta. Mikä helvetti siellä nyt noin pahasti mättää?