Jokerien wanhat konnat, Myllypuron tokan tolpan/pilarin (kahviosta katsoen) eteläpuolella oleva seisomapaikka on mun. Nyt varattu. Seuraavaksi nopein voittaa etupenkin metroasemalta hallille.
Kolmas erä on aloitettu hyvällä ilmeellä. Vastustajan maalivahdilla jo kolme torjuntaa.
Vapise Ässät! Torjunnat kolmannessa Kilpeläinen 6 Strömberg 0! Me ollaan voitettu tää peli!
Kolmas erä on aloitettu hyvällä ilmeellä. Vastustajan maalivahdilla jo kolme torjuntaa.
Pakko vieläkin kehua Jyppiradiota. Todella miellyttävää kuultavaa. Ei mitään hätäistä moottoriturpayritelmää, vaan juuri oikean tempoista selostusta. Ei takeltele, eikä änkytä. Koko ajan tietää missä pelataan ja kenellä on kiekko. Tuntee myös TPS-pelaajat ja kehuu turkulaisiakin, jos aihetta. Luonnollisesti JYP-lasit päällä, mutta ei ole mitenkään sokea. Järvenpään vastakohta.
Mä varasin mesta kun haetaan uutta nousua. Kalja ja viina on maistunut ja täten julistankin itseni vastuuvapaaksi. Otan taiteellisen vapauden arvioida hyvää peli-ilmettä ei perspektiiveistä ! << tuo oli vaikea sana, joten pahoitteluni, jos ei nääpi osu aina kohdalleen. Ässä selostuksen mukaan ryssä tulee taas ja Ara yrittää tarjota trip-mehua, "Älä nyt tuolla lailla"..Onko kalja maistunnnnuuuuut?Attoomiii
Pakko vieläkin kehua Jyppiradiota. Todella miellyttävää kuultavaa. Ei mitään hätäistä moottoriturpayritelmää, vaan juuri oikean tempoista selostusta. Ei takeltele, eikä änkytä. Koko ajan tietää missä pelataan ja kenellä on kiekko. Tuntee myös TPS-pelaajat ja kehuu turkulaisiakin, jos aihetta. Luonnollisesti JYP-lasit päällä, mutta ei ole mitenkään sokea. Järvenpään vastakohta.
Voi viddu, että Rovaniemellä ollaan niiiiin tehottomia jälleen kerran.. Tuosta se KK vielä ottaa voittomaalin ainoasta paikastaan ja areena hiljenee! =)
28 sekuntia ja KooKoo kuittaa 2-2.Ja RoKi johtoon, 2-1.
Mä varasin mesta kun haetaan uutta nousua. Kalja ja viina on maistunut ja täten julistankin itseni vastuuvapaaksi. Otan taiteellisen vapauden arvioida hyvää peli-ilmettä ei perspektiiveistä ! << tuo oli vaikea sana, joten pahoitteluni, jos ei nääpi osu aina kohdalleen. Ässä selostuksen mukaan ryssä tulee taas ja Ara yrittää tarjota trip-mehua, "Älä nyt tuolla lailla"..