E: ja heti meinas kihauttaa.
Meinasi, ja Torres on tänään ollut melkein hyödyllinen.
Toisin sanoen, hyvin tuhlattu Fapsulta
E: ja heti meinas kihauttaa.
Kauko Röyhkän biisissä tullaan kuin paloruisku. Sen voin kuvitella, tätä en.
Meinasi, ja Torres on tänään ollut melkein hyödyllinen.
Toisin sanoen, hyvin tuhlattu Fapsulta
Ihmeellistä tämä Fabregasin hehkutus. Tusinapelaaja.
Mita onko Litti kehissa?Jopas jotain. Meinas kuningas tehdä heti.
Mita onko Litti kehissa?
O. Sai minuutissa enemmän aikaan ku Rooney kahdessa pelissä.
Onhan tuolla muitakin lookalike-kisan finalisteja. Carles "Sipe Santapukki" Puyol etunenässä.Juusela sanoi Xavin olevan samaa näköä Andy Garcian kanssa, tuli mieleen Sergio Ramosin poistuessa kentältä että hänessä on samaa näköä kuin Val Kilmerissä eräässä vanhassa pätkässä missä Valilla oli pitkä tukka. Liittyy peliin kuinka? Ei mitenkään.
Onhan tuolla muitakin lookalike-kisan finalisteja. Carles "Sipe Santapukki" Puyol etunenässä.
Onhan tuolla muitakin lookalike-kisan finalisteja. Carles "Sipe Santapukki" Puyol etunenässä.
Jep. Englanniksi Samson. Tässäpä hänestä ja naisestaan:Samson and Delilah.Edit. Tulihan se heti mieleen kun entteriä olin painanut: Simson?
Chile-Espanjasta tulee huikee peli. Pitää rajoittaa juhannuksen viettoa tuon pelin ajaksi.
Ei todellakaan. Ei myöskään Englanti eikä Ranska, ja ne onneksi ymmärsivät sen jo ihan itse.Sveitsi EI kuulu jatkoon.
Ei todellakaan. Ei myöskään Englanti eikä Ranska, ja ne onneksi ymmärsivät sen jo ihan itse.
Ja millähän perusteella Englanti kuuluisi jatkoon? Esittämällä kahden matsin ajan hämmästyttävän paskaa peliä?Englanti kyllä, Italia ei.