Nope. Ja tulee takaisin Suomeen.Onko jo jossain netin ihmeellisessä maailmassa? Päästäkö ne sen takasin Suomeen vielä?
Valavuori on kyllä pakko mainita, kun nimi julkaistiin studioisännäksi, olin todella skeptinen.
Mies on kyllä osoittanut olevansa ammattilainen, hyviä kysymyksiä asiantuntijoille, eikä ole alkanut vetää mitään omaa showtaan.
Ässien puolustuspelaaminen ei oikein vakuuta, vapaita miehiä tuntuu olevan aivan liian usein.. nyt saatana herätys! Virta huutanee velttoilijat hereille tauon aikana..
Eikös ton Norrenan pitäny olla liigan parhaita? Diesel käynnistyy hitaasti?
Nope. Ja tulee takaisin Suomeen.
Jep, siinähän se. Ässät tasoittaa 2-2, Seikola Vittasmäki pakkipari aivan saatanan pihalla.
Herää pieni epäilys (taas kerran) Pesosen ammattilaisuuden perään.
Hjallis ehti jo reagoida jokerifanien lakanaan: "Minua ei ole koskaan loukattu niin paljon kun tänään jokerifanien lakanalla. Toivon että kyseiset fanit eivät koskaan enään tule areenalle."
Jopas meni herne syvälle nenään
Mitäh? Minkälainen homma? Saako tästä briiffauksen?
Mitäh? Minkälainen homma? Saako tästä briiffauksen?
Onko peli 1-1 vai 0-1 Raumalla. Tulospalvelu näyttää että 0-1
Elä ny! 4 erää liigaa takana ja -5 molemmil =)
Onko peli 1-1 vai 0-1 Raumalla. Tulospalvelu näyttää että 0-1
Hjallis ehti jo reagoida jokerifanien lakanaan: "Minua ei ole koskaan loukattu niin paljon kun tänään jokerifanien lakanalla. Toivon että kyseiset fanit eivät koskaan enään tule areenalle."
Jopas meni herne syvälle nenään
Onhan Pesonen aina ollut sen verran laiskanpulskea, että tuskin miehestä ennen vuoden vaihdetta on ihan hirveästi apua. Kunhan nyt pärjää edes jotenkin alkukauden alemmissa ketjuissa, tulee ainakin näyttöpaikkoja muilla laitureille.