Otteluseurantaketju Liiga La 14.9.2013

  • 160 724
  • 568
Tila
Viestiketju on suljettu.

Takiainen

Jäsen
@hjallisharkimo: Minua ei ole koskaan loukattu niin paljon kun tänään jokerifanien lakanalla. Toivon että kyseiset fanit eivät koskaan enään tule areenalle.

Mitäs tässä lakanassa?
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hjallis Twitterissä,

"Hjallis Harkimo ‏@hjallisharkimo 2m

Minua ei ole koskaan loukattu niin paljon kun tänään jokerifanien lakanalla. Toivon että kyseiset fanit eivät koskaan enään tule areenalle."

Mikäköhän lakana siellä mahtaa olla?
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Aivan mahtavaa viivapeliä Kekeltä! Juuri tuolla tavalla niitä häkkejä tulee! Ihan kiva ohjaus Tyrskyltä, mutta kyllä tuo Kekelle moraalisesti menee.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
@hjallisharkimo: Minua ei ole koskaan loukattu niin paljon kun tänään jokerifanien lakanalla. Toivon että kyseiset fanit eivät koskaan enään tule areenalle.

Mitäs tässä lakanassa?

"Hjalli$ hai$ta vittu!"
 

chubster

Jäsen
Aiai, olis pitänyt tehdä ainakin se yks maali tossa erän alussa, kun peli kulki. taitaa olla välivuosi KalPalle tämä kausi - junnuja kehitetään ja siksi annetaan vastuuta/peliaikaa. Ei kai noin nuorten jätkien kuuluis olla se kärkiporukka joukkueessa.

Minun tekisi mieli sanoa samaa JYPistä, välikausi siis. Ellei tuo Virtanen muuta peliä pois tuosta ihme neppailusta.

Olikos Ahollakin muuten alkuun vaihe, että yritti tota nössölätkää ajaa sisään, mutta sitte vaihto tyyliä ku huomas, että se on iha scheisseä?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Olipa komeasti sahattu maali TPS:lta, Ässien alivoimanelikko puhkottiin totaalisesti.

Erityisen tärkeitä nämä maalit oletetuille kärkipelaajille eli Koskiranta, Paré ja torstaina Seigo ja Sexton.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
@hjallisharkimo: Minua ei ole koskaan loukattu niin paljon kun tänään jokerifanien lakanalla. Toivon että kyseiset fanit eivät koskaan enään tule areenalle.

Itse toivon samaa. Tai sitä, että heistä tulee IFK faneja.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ja heti tasan, 2-2 Turussa.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja Eero Elo tasottaa samantien.

Ja Hagmania ei näy... VITTU jos se hajos.
 

chubster

Jäsen
Pilelle syöttö! Loistavaa! Hyvä.

Eikös ton Norrenan pitäny olla liigan parhaita? Diesel käynnistyy hitaasti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös