Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos jyväskyläläiset väittävät, että tasakentällisin peli on tasaista, niin kannattaisi hieman vähemmän kuunnella niitä johtavan horinoita.
Kyllä siellä on molemmilla joukkueilla runkosarjan mittapuulla ihan yhtälailla sääntöjenvastaista pelaamista - se on sitä playoff hokii! Tappara roikkuu omassa päässä Lukkolaisten selässä ihan yhtälailla, joten ihan turha on kitistä jostain yksipuolisesta kahvaamisesta. Tämä on pelin tuomarilinja ja sen mukaan on pelattava.No sittenhän se on vastustajan mailasta kiinnipitäminen. Myönnät siis itsekin Lukon pelitavan perustuvan sääntöjenvastaiseen pelaamiseen.
No ei.Jokoha nyt joku kestäin alivoiman
Ei kestä, Huba jatkaa erikoistilannetilastoihmettäJokoha nyt joku kestäin alivoiman
Lukon rikkeistä on vihelletty n. 10%. Tapparalta ehkä 25%.Minä ainakin myönnän, täysin samaa mitä Tappara tekee mutta vähemmän yllättäen Tapparalla enemmän ylivoimaa kun tuomarit tekevät kaikkensa että Tappara jatkaisi.
Dem glasses. Colorglasses.
Ja Tapparalla ei lainkaan? Toivon vastausta kysymykseen......Paha luistella, kun 80-100kg riippakivi roikkuu mukana. Päätykiekkoihin ei ehdi, kun pakki estää räikeästi joka kerta. Ja joku Roska, peli perustuu täysin mailalla hakkaamiseen. Toki se on aika kattavasti kaikilla lukkolaisilla.
Tikkasen nimiin minä sen laittaisin. 100-varmaksi en sano kun Lukon otteita vasta playoffeissa olen seurannut niin ei äijien olemukset ole täysin selkäytimessä.Mielestäni Niskala löi kiekon ränniin, josta lähti pyöritys ja Tapparan tasoitus.
7-2 ja jyp peliin mukaan.
Ok, saattoi olla. Täysin aivoton ratkaisu joka tapauksessa, kun ei mikään hätä ollut kiekosta luopua.Mielestäni Niskala löi kiekon ränniin, josta lähti pyöritys ja Tapparan tasoitus.
Sarkasmia, sarkasmia.Täh? Eikai sulla noin heikko usko omiin ole, tää peli on taputeltu ja katseet keskiviikkoon.