Otteluseurantaketju Liiga 6.4.2015 (3. välierät)

  • 70 203
  • 680

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten sitten voit syyttää Tapparan faneja siitä, ettei Palolan huitomista kommentoida jos et lue heidän viestejään?
Ihan edelleen yrität lukea tahallaan väärin? Johan jo edellisessä toin esille, että joko kaikki tai ei sitten mitään. Tuo oli esimerkki asioista.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan edelleen yrität lukea tahallaan väärin? Johan jo edellisessä toin esille, että joko kaikki tai ei sitten mitään. Tuo oli esimerkki asioista.
Sinä itse taisit tämän aloittaa kommentoimalla, etteivät Tapparafanit näe/kommentoi ollenkaan Palolan huitomisia. Minä kumosin väitteesi epätotena, johon sinä vastasit lukevasi vain oman joukkueen viestejä. Ne kun voi suodattaa lukemalla kirjoittajan suosikkijoukkueen. Tästä vedin sitten johtopäätöksen, että et ole lukenut muiden kuin Lukon suosikkijoukkueenaan ilmoittavien kirjoitukset.

Väittäisin jopa joskus kirjoittaneeni, että Palolan pitäisi saada jäähy lähes jokaisessa vaihdossa.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pahoittelut tuosta jäi sana "ESIMERKIKSI" pois. Minun virheeni. Kuvittelin pelin tuoksinassa kirjoittelusta, että se selviäisiä siitä muusta tekstistä enkä miettinyt tuota pidemmälle. Niin, suodattaa lukemalla omaa joukkuetta koskevat viestit. Jotenkin minulla ainakin ajupolla tuossa säteilee, että Tappara-Lukko pelissä luen kaikki Tapparan ja Lukon viestit. Mutta ei voi vähempää kiinnostaa esimerkiksi Tappara-HIFK -sarjan pelit joten ne hypin ohi, joten sinun Palolan kirjoitteluista ei minulla ole pienintäkään aavistusta. Yleisestikin kuvittelin tämän olevan "Otteluseurantaketju Liiga 6.4.2015 (3. välierät)" ei poikkileikkaus "Tapparan kaikki pelit maailmanhistoriassa" -ketju. Onko nyt pinna vähän liian tiukalla ja luetaan rivien väleistäkin kaikki möröt mitä maailmaan vaan on murjaistu?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pahoittelut tuosta jäi sana "ESIMERKIKSI" pois. Minun virheeni. Kuvittelin pelin tuoksinassa kirjoittelusta, että se selviäisiä siitä muusta tekstistä enkä miettinyt tuota pidemmälle. Niin, suodattaa lukemalla omaa joukkuetta koskevat viestit. Jotenkin minulla ainakin ajupolla tuossa säteilee, että Tappara-Lukko pelissä luen kaikki Tapparan ja Lukon viestit. Mutta ei voi vähempää kiinnostaa esimerkiksi Tappara-HIFK -sarjan pelit joten ne hypin ohi, joten sinun Palolan kirjoitteluista ei minulla ole pienintäkään aavistusta. Yleisestikin kuvittelin tämän olevan "Otteluseurantaketju Liiga 6.4.2015 (3. välierät)" ei poikkileikkaus "Tapparan kaikki pelit maailmanhistoriassa" -ketju. Onko nyt pinna vähän liian tiukalla ja luetaan rivien väleistäkin kaikki möröt mitä maailmaan vaan on murjaistu?
Ei ole pinna tiukalla, koitin vain ymmärtää ajatuksenjuoksuasi, jota nyt viimeisimmällä kirjoituksellasi onnistuit hieman avaamaan. Kerran vielä sanon, että Palolan pelityyli on Tampereella hyvin tiedossa ja en todellakaan ole ainoa, joka sitä huitomista on kritisoinut. Olen sitä tehnyt niin useasti tämänkin kauden aikana, että oletin muillakin pelityylin olevan tiedossa. Ilmeisesti en ole Lukkoa vastaan käydyissä peleissä asiasta kommentoinut.

Yleensäkin karvaajalla on nykyään joku pakkomielle vähintäänkin heilauttaa mailaa kiekollista kohti jos iholle ei pääse. Palola tekee sen vain usein kahdella kädellä ja nakkeja kohti
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tekee tuota moni muukin ja olikin vain esimerkkinä. En yleensäkään ole koskaan tuota mailalla läpsyttelyä ole ymmärtänyt. Kiekkoon huitaisut ymmärrän, mutta sitten muu on mielestäni aina huitomista. No minun näkemykseni on ehkä turhan jyrkkä tuossa liigan yleiseen käytänteisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös