Ihan suoraan lavasta lapaan se kiekko Lahdelle tuli, että ei ainakaan täällä Järvensivun puolella Tamperetta tuollaista pompuksi lasketa.Nyt pomppii jo kivasti Lukolle.
Makuuhuoneeseenko pitäisi tuoda piristystä, jos tuo ei riitä?
Minkä osan liigan imagosta nyt taas pilaa? Kyllä liiga tekee sen ihan itse.Keppiä tulee molemmilta, mutta tuo Lukon kahvaaminen on tasoa Tappara -02. Hyi helvetti. Oksettavaa. Pilaa Liigan imagon. Tätäkö muka halutaan?
Suorassa näytti, että kaveri koitti ampua ja siitä pomppasi Lahdelle. Anteeksi, että kirjoitin ennen uusintaa.Ihan suoraan lavasta lapaan se kiekko Lahdelle tuli, että ei ainakaan täällä Järvensivun puolella Tamperetta tuollaista pompuksi lasketa.
Meinaatko, että Kerho kuittaa tuon edellisen tappionsa Hifkille, jolloin 2-0 johto suli viimeisen 5 minuutin aikana. Tuolla livevedolla itse voitin silloin mukavan summan rahaa.Veikkauksen livevetoon tuikkasin hpk:n voitolle kympin, joten let the party begin.
Lyönyt vasaralla sormeensa?Mikä tolla Kuuselalla on? Ei edes tosta paikasta vedä.
Korkeelta ja kovaa viuhui yli hilseen joo =) näin rautalangasta väännettynä varsin osuva vertaus...Taisi mennä varsin vauhdikkaasti ohi tuo Ducks-vertaukseni? Olisi kaiketi pitänyt alleviivata että vertailin löyhästi Pullia Fowleriin ja Pileä Beleskeyyn. VIIMEISEKSI mainittu kun TÄLLÄ KAUDELLA löytänyt kovemman maalijyvänsä. Kuten Pihlman.
Annettu pieni mahis mun pitkävedolle?Miksi Rinne vaihdettu maaliin?
Mestis mies ja vuodesta toiseen ollut jo sarjan parhaita torjujia.Mistäs Tappara on tällaisen Aaro Peltosen naarannut maalille? Kaverilla kuitenkin ikää jo 25 vuotta enkä muista koskaan kuulleenikaan koko kaverista. Missäs on se tsekki/slovakkiveska?
Häh? Juusohan se siellä on?Miksi Rinne vaihdettu maaliin?
Liigan sivujen mukaan Rinne vaihdettu 2.lla erätauolla häkkiin.Häh? Juusohan se siellä on?