Otteluseurantaketju Liiga 31.1.2015

  • 35 285
  • 414

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raumalla saa vissiin ainakin Lukko tehdä ihan mitä lystää? Ilmeisesti Bomanin linja on hivenen eri kuin jollain muulla.
Raumalla tuomarit jättää kyllä tällä hetkellä viheltämättä suurimman osan kummankin joukkueen rikkeistä. Jos itse olisin tuomarina, niin tällä kahvaamisella ja ronkkimisella istumassa olisi jatkuvasti joku kummaltakin joukkueelta.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Olisi parempi jos ei Sport saisi ylivoimaa ollenkaan. Parempi mahdollisuus taistella voitosta.
 

Altec

Jäsen
Ritari pidä se turpasi kiinni tai keskity siihen mitä kentällä tapahtuu...
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tänään kentällä nähtiin taisteleva ja pirteä TPS. Tasoitusmaali jäi senteistä kiinni. Yleisöä oli paikalla ihan kohtuullisesti huomioiden viimeaikaiset otteet.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tekee tietysti KirvesRintojen kannattajille pahaa, kun tilanne on 3-0 toisen erän jälkeen. Joten syyttäkää tuomareita.

Mutta mitä itse peliin tulee, niin Lukko hallitsee. Se tokin ei vielä kerro lopputulosta.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Miksi ykkösylivoimassa Tavi ja Mankinen on koko ajan jossain ihan muualla kuin maalinedessä maskissa?
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Surullista mutta ah niin odotuksien mukaista peliä SaiPalta. Torjunnat 21-6. Enää tarvitsee jännätä tuleeko Ilveksen 1-0 -voittomaali vielä varsinaisella peliajalla.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
OPG:lla -3 ja nyt jaahylle. En muistanutkaan millainen oli tama OPG show. Huh huh.
Tärkeintähän on tietysti se, että Tuulolaa pitää kouluttaa. Ihan sama millä seurauksilla.

Vituttaa kun annetaan Ossin verran tasoitusta isännille.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mä en jaksa edes muistaa koska viimeksi on nähty tämän kaltaista "sopukiekkoa" SM-Liigassa... Kamalaa katsottavaa Tampereella!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös