Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Juurikin sieltä.Eikai tuo lausahdus sieltä ole?
Linkki Ilta-Sanomien uutiseen viime keväältä, jossa todetaan että SM-Liigan finaalipelejä ei vihelletä sääntökirjan mukaan.
Juurikin sieltä.Eikai tuo lausahdus sieltä ole?
Tottakai vituttaa ja pitääkin, mutta alkaa Tapolan kasvoille jo hiipimään epätoivon häivähdys, sitä minä tarkoitinKai nyt hävityn pelin jälkeen vituttaa ja suu on mutrussa. Ennen peliä hymyili kyllä leveästi.
Vastaan tähän sen, että vastaukseni viestiisi oli puhtaasti provo ja ilmeisen onnistunut sellainen, kun näin hyvin upposi.Minä kommentoin maamme itsenäisyyden ja perinteidemme kunnioittamisesta ja sinä Lukon organisaation tekemisestä. Kertoo paljon lappalaisten järjen kulusta.
OIJOIJOI, OIJJOJOIJOI...!Ja sitten siihen, että tuo POHJOISEN korostaminen ei millään lailla loukkaa Maamme-laulua vaan korostaa kotiseutuylpeyttä ja luo lätkäperinettä Ouluun.
Tässä on muuten sellainen pieni eroavaisuus haastatteluissa Marjamäen ja Tapolan välillä. Marjiksen kohdalla ei nimittäin oikein huomaa mitään eroa siitä onko peli voitettu vai hävitty, mutta Tapolan kasvoilta on paljon enemmän luettavissa.Tottakai vituttaa ja pitääkin, mutta alkaa Tapolan kasvoille jo hiipimään epätoivon häivähdys, sitä minä tarkoitin
No ymmärtäisin nämä itkut JOS tapparafanit itse käyttäytyisivät hymnin aikana. TV:stä katsottuna tapparafanit vetivät oranssit hatut, pipot ja huput korvissa. Juntteja mitä juntteja.No ymmärtäisin JOS oululaiset olisivat Maamme-laulua laulaneet. Nyt huusivat vain kaksi kertaa yhden sanan ja loppuaika oltiin hiljaa suu kiinni. Vaikka yleensä mulla ei varaa ole muita juntitella, niin tuo on kyllä ihan sitä itseään.
Kyllä ne Laten kulmat on vähän enemmän kurtussa kun hävityn jälkeen kommentoi, kyllä sen hänenkin naamasta näkee. Mutta epätoivoa sieltä ei ole näkynyt ei viime eikä tänä vuonna.Tässä on muuten sellainen pieni eroavaisuus haastatteluissa Marjamäen ja Tapolan välillä. Marjiksen kohdalla ei nimittäin oikein huomaa mitään eroa siitä onko peli voitettu vai hävitty, mutta Tapolan kasvoilta on paljon enemmän luettavissa.
Po-po-po-po-poker face, sanois Leidi Gaga.
No ymmärtäisin JOS oululaiset olisivat Maamme-laulua laulaneet. Nyt huusivat vain kaksi kertaa yhden sanan ja loppuaika oltiin hiljaa suu kiinni. Vaikka yleensä mulla ei varaa ole muita juntitella, niin tuo on kyllä ihan sitä itseään.
Itke lisää. Täydellistä dominointia.
Kyllä aika värilasi saa olla jos Kemppaisen haltuunoton näkee kiekon sulkemiseksi. Kyllähän sen kiekon saa ilmasta alas laskea, kunhan sen tekee katkeamattomalla liikkeellä ja ilman hyötyä kuten Kemppainen. Eri asia on ohittaa pakki kiekko kädessä tai heittää sitä.
Viitsisikö joku nyt tarkemmin selittää, miksi Kemppaisen maalia edeltänyt tilanne oli sääntöjen vastainen? En katsonut lähetystä, enkä nyt hyvällä tahdollakaan löytänyt pelin aikana mitään, joka olisi viittanut mihinkään sellaiseen.
e: hoho, ei kai joku oikeasti kehtaa väittää, että tuossa on kiekon sulkeminen. Jos näin on, niin jokaisessa ottelussa pitäisi viheltää sellaiset kymmenen jäähyä per joukkue.
Sami Lylyoja Twitterissä: "#liiga #säännöt #Tappara #Kärpät http://t.co/80Jqq5jU63" Tuossa eräs linkki twitteriin, jossa on kuva sääntökirjasta. Tuon mukaan kiekon saa "laskea" jäähän. Tiedä mitä sitten "laskeminen" tarkoittaa, tuskin Kemppaisen hanska jäähän koski.Kuten S.Kapanen asian selvensi, kiekkoa ei saisi asettaa jäähän kädellään, vaan se pitäisi tiputtaa.
Sami Lylyoja Twitterissä: "#liiga #säännöt #Tappara #Kärpät http://t.co/80Jqq5jU63" Tuossa eräs linkki twitteriin, jossa on kuva sääntökirjasta. Tuon mukaan kiekon saa "laskea" jäähän. Tiedä mitä sitten "laskeminen" tarkoittaa, tuskin Kemppaisen hanska jäähän koski.
No ymmärtäisin JOS oululaiset olisivat Maamme-laulua laulaneet. Nyt huusivat vain kaksi kertaa yhden sanan ja loppuaika oltiin hiljaa suu kiinni. Vaikka yleensä mulla ei varaa ole muita juntitella, niin tuo on kyllä ihan sitä itseään.
Mitä tulee POHJOINEN- kohdan vetoon, niin olen aivan hiton ylpeä tuosta. Menkää te itsenäisyyden kunnioituksen vaahtoajat toisille leveleille. Tässä on kyse JÄÄKIEKOSTA ei Suomen itsenäisyydestä sinänsä, kas kun ei tuoda Tammenlehviä, punaisia ja valkoisiakin jo mukaan. Kukaan ei tule myöntämään, mutta olen aika saletti siitä, että jos tuo olisi muiden joukkueiden faneille mahdollista toteuttaa, niin kiljuen sen olisivat jo tehneet. Niinhän tuo Suikkanenkin totesi kylmien värien kulkevan iholla. Ollaan päästy monen ihon alle.
Läpsyttimet huvittavat, ei sen kummempaa. Tässäkin ketjussa itketään niitä tunnelman tappajina. Studiossa kehuttiin tunnelmaa mahtavaksi. Hmm...kovin on ristiriitaisia viestejä. Kumpikohan on oikeassa, sekö, joka on paikan päällä vai Jatkikseen kirjoittaja kotona ruudun välityksellä. Noin retorisena vaan.
Kapasen sääntötulkinta oli 80-luvulta. En enää ihmettele miksi hän pelaajana koko ajan urputti tuomareille. Nykytulkinnan mukaan kiekon voi ottaa alas kädellä, kunhan ei kannattele tai kuljeta sitä. Jatkuva liike ylhäältä alas on sääntöjen mukainen.Sami Kapanen sääntöasiantuntijana on nyt vähän siinä ja tossa. Pelaajat kun monesti on paskimpia sääntöjen kanssa.