Otteluseurantaketju Liiga 13.2.2015

  • 23 118
  • 271

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Partanen ei näin, ensin tuhlaa läpiajon ja ottaa jälkitilanteesta tyhmän jäähyn
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Partanen komean veivin jälkeen täysin yksin läpi. Juuri kun pitää laittaa lötö pusiiin, niin se karkaa. Siitä sitten koukku kaveriin ja IFK AV.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hianoo. Kovin yllättynyt olen kolmen maalin johtotilanteesta Raumalla. Yleensä kun en nää peliä niin tulee kunnolla turpiin. Hyvä IFK! Ja anteeksi.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Partaselle läpiajo ja sen jälkeen tyhmä kampitus. Tosin hieman haisi Lukko-pelaajan sukellukseltakin..

Mielestäni Partasen maila jäi vahingossa tilanteen jälkeen Lukko-pelaajan jalkoihin, eli sinänsä turha puhua turhautumisjäähystä niin kuin selostaja teki. Toki huolellisempi pitäisi olla.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nykoppilla AV:lla todella hyvä paikka laittaa lopullinen naula arkkuun, mutta Setänen taas hyvin edessä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
No nyt oli seksikästä, Polak-Sandell namuttelee maukkaan maalin ja 1-3
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Oon duunissa kiinni. Saisko pienen referaatin mitä Leinolle on tapahtunu? Ja pelistä yleensä, tulos näyttä ainakin nyt hyvältä..
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
SAMIIIII SANDELLL!! Nyt oli kyllä aivan jumalattoman kaunis maali parivaljakolta Sandell - Polak!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Miksi Elo näytti että aja kiinni, kun ei itse ehdi millään mukaan? Paskaa meininkiä taas kotona, eipä yllätä.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ehkä koko kauden hienoin. Ei noita passeja ole antanut kuin Maestro 41 aiemmin. Kuules Polak, noilla pääsee legendojen joukkoon. Kai tuolla hepulla on jo jatkosoppari? Sammeli - respect!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tappara karvasi avauserässä syvältä mikä oli myrkkyä Kärpille. Nyt peruutellaan ja otetaan nöyrästi vastaan. No ehkä tämä opettaa jotain siitä miten Kärppiä vastaan pitää pelata.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ehkä koko kauden hienoin. Ei noita passeja ole antanut kuin Maestro 41 aiemmin. Kuules Polak, noilla pääsee legendojen joukkoon. Kai tuolla hepulla on jo jatkosoppari? Sammeli - respect!

Sandellia "pitänyt" Ässäpelaaja taisi ajatella ettei se Polak enää takaisin syötä vaan vetää itse. Oli kyllä aika maukas passi ja maali kaikkinee.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ehkä koko kauden hienoin. Ei noita passeja ole antanut kuin Maestro 41 aiemmin. Kuules Polak, noilla pääsee legendojen joukkoon. Kai tuolla hepulla on jo jatkosoppari? Sammeli - respect!

Kylla harmittaa jos Polakia ei saada pidettya. Harvemmin naita ulkkareita on Ilvekseen loydetty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös