Ilvesläinen törmää Riksmaniin, hyi helvetti mikä äijä. Riksman paskaksi.
Taisi kyllä Riksman itse hakea tuon osuman, että saa jäähyn Ilvekselle. Hyi vittu Riksmanille. Luojan kiitos ei tullut ylivoimaa tuollaisesta tilanteesta Ässille.
Ilvesläinen törmää Riksmaniin, hyi helvetti mikä äijä. Riksman paskaksi.
Ajo aika selvästi Riksmanin paskaksi.Riksmanille vittu Oscar tuosta sukelluksesta :D
Ai jaa?Riksmanille vittu Oscar tuosta sukelluksesta :D
Koska kyseessä on Riksman, niin toivon melkein loukkaantumista tuolle jäähynkalastajalle.
En mä voi enää järjellä käsittää tätä joidenkin Ilves-fanien tuomari-itkua, joka vitun kierros sama. On se Ilves ylivoimainen ku aina vastustajat rikkoo ja tuomarit on paskaa, ihan oikeesti pliis.
Otappa ne hitsauslasit pois päästä..Ajo aika selvästi Riksmanin paskaksi.
Taisi kyllä Riksman itse hakea tuon osuman, että saa jäähyn Ilvekselle. Hyi vittu Riksmanille. Luojan kiitos ei tullut ylivoimaa tuollaisesta tilanteesta Ässille.
:D. Näytti kyllä siltä, että Riksman hakemalla haki tuon kontaktin. Enpä usko, että kukaan joukkuepelaaja tuossa tilanteessa tahallaan lähtisi ajamaan maalivahtia. Asplund huomasi Riksmanin vasta vajaa sekunti ennen väistämätöntä kontaktia. Kakkosen paikka, mutta ei sen enempää missään nimessä.Ajo aika selvästi Riksmanin paskaksi.
Joo ihan suoraan katsoi että nyt on hyvä paikka vetää päin. Älä nyt viitsi. Vahinko mutta ei se nyt hakenut polvikosketusta