Otteluseurantaketju Liiga 13.2.2015

  • 23 118
  • 271

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Älä nyt viitti. Ihan muikeasti saitte apuja viimeisessä erässä, mutta onneksi hävisitte. Itsekin näit ettei nuo ihan oikein puhaltaneet. Riksman suurimpana pellenä, aivan säälittävää touhua. Siihen päälle kasetin hajoaminen koko jengiltä.

Tämä oli jopa "oikeutettu" voitto, niin paljon dumarit perseilivät lopussa. Ässät taisteli loppuun asti hienosti, vaikka muutama tärkeä peluri on poissa. Ihan hyvin olisi voinut kääntyä pisteet toisinkin päin, mutta hemmetin hienoa että meni näin. Lohduttautukaa sillä, että Ipa tarvitsee pisteitä kipeämmin.

Mutta tarvitseeko sitä nyt aivan nostoppina joka helvetin kontaktista vinkua?
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Toivottavasti Riksman hajosi ja pahasti. Ei mulla muuta.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä vittua?
Maalivahti, joka tahallaan hakee kontaktia ja sitten kaatuilee kuin ammuttuna ei saa minulta kunnioitusta. Ja kuten kirjoitin "melkein loukkaantumista", koska en oikeasti toivo yhtään kenellekään mitään vammaa, mutta jos se jollekin osuu, niin mieluummin jollekin, joka itse pelaa sääntöjen rajoilla kuin jollekin rehdille pelaajalle.
 

Kyle

Jäsen
Riskman se ei sitten vieläkään ole lopettanut noita filmauksiaan. Ei voi arvostaa. Mikäli loukkaantui ihan oman filmauksensa takia, niin täältä ei heru ainakaan sekunnin sympatiaa.

Eli ei ollut kontaktia? Puhdas yhteentörmys, aika perseestä väittää niin filmaamiseksi kuin että Asplund olisi ajellut tahalteen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Okei, uudelleen katsottuna Riksman kyllä näki paikan, laski hieman jopa asentoaan.

Silti, tosi kovaa itkua läpi kierrosten ipa-faneilta. Olisitte kolmen sakissa ilman tuomareiden värilaseja
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Noniin sehän meni ihan nappiin. Käytiin taas kerran kusemassa yhdet pippalot ja lisää ystäviä tulee. Me like.
 

Babbel85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal, Juventus
Jos ei tuota Riksmanin tarkoituksen hakuisuutta tuohon osumaan jalkaa ojentamalla huomaa niin huhuh..

Melkoista itkemistä täälä patafaneilta! Riksman itse halusi loukkaantua tuota yrittäessään, mutta valitettavasti hänen kannaltaan näin ei käynyt. Onneksi tuomarit eivät tuohon menneet.

Hyvä peli, mukavasti sähköä. Ilves meinasi taas sulaa lopussa, mutta hyvä näin!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kylla Assat tuhosi tanaan oman takaa-ajonsa noihin lopun sekoiluihin. Ihan vaariin asioihin meni keskittyminen. Mutta hyva nain, tarkeaakin tarkeammat pisteet Ilvekselle.

Asplund-Riksman ei ollut missaan tapauksessa Asplundin syyta.

E: Hyvin pysyi tuomarit hereilla noissa lopun tilanteissa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eli ei ollut kontaktia? Puhdas yhteentörmys, aika perseestä väittää niin filmaamiseksi kuin että Asplund olisi ajellut tahalteen.
Oli siinä kontakti, missä mä niin olen väittänyt ettei olisi ollut? Filmi se on filmi kontaktin kanssakin ja olihan tuo nyt niin selvä tahallinen päinluistelu kuin olla ja voi, eikä oo eka tai toka kerta Riksmanin uralla.

Case closed, peli ohi ja nam nam.
 

Babbel85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal, Juventus
Ei vittu mitä jengiä

Koitetaan nyt tällä tavalla.. Minä tulen haastamaan sinut nyrkkitappeluun sinä et haluaisi mutta en anna sinulle mahdollisuutta. Otan sulta pahasti pataan ja loukkaannun. Sinä olet pahis, minä hyvis. Vaikka itsehän tätä hain.

Ps. hidastuksia kun katselee niin siitä voi selkeästi huomata kuinka Riksman ojentaa jalkansa Asplundin eteen. Turolla mitään osuutta tuohon asiaan, Itse koittaa tilannetta välttää.

Vittu mitä jengiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös