SecondCitySaint
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Detroit Red Wings
Huoh Riksman :D meni kyllä nalleilta vähän yli lopussa.
Älä nyt viitti. Ihan muikeasti saitte apuja viimeisessä erässä, mutta onneksi hävisitte. Itsekin näit ettei nuo ihan oikein puhaltaneet. Riksman suurimpana pellenä, aivan säälittävää touhua. Siihen päälle kasetin hajoaminen koko jengiltä.
Tämä oli jopa "oikeutettu" voitto, niin paljon dumarit perseilivät lopussa. Ässät taisteli loppuun asti hienosti, vaikka muutama tärkeä peluri on poissa. Ihan hyvin olisi voinut kääntyä pisteet toisinkin päin, mutta hemmetin hienoa että meni näin. Lohduttautukaa sillä, että Ipa tarvitsee pisteitä kipeämmin.
Tähän vahva sama, ei voi kunnioittaa tuollaista itkemistä. Joka pelissä sama homma.Ei jumalauta näitä Ilveksen faneja täällä... aivan järjetöntä itkua ja valitusta koko pelin. Eipä tule äkkiseltään muiden joukkueen faneja mieleen jotka yhtä paljon itkevät kaikesta.
Ei jumalauta näitä Ilveksen faneja täällä... aivan järjetöntä itkua ja valitusta koko pelin. Eipä tule äkkiseltään muiden joukkueen faneja mieleen jotka yhtä paljon itkevät kaikesta.
Maalivahti, joka tahallaan hakee kontaktia ja sitten kaatuilee kuin ammuttuna ei saa minulta kunnioitusta. Ja kuten kirjoitin "melkein loukkaantumista", koska en oikeasti toivo yhtään kenellekään mitään vammaa, mutta jos se jollekin osuu, niin mieluummin jollekin, joka itse pelaa sääntöjen rajoilla kuin jollekin rehdille pelaajalle.Mitä vittua?
Toivottavasti Riksman hajosi ja pahasti. Ei mulla muuta.
Vitun idiootti. Ei mullakaan paljon muuta. Harvassa ovat ne joukkueet joiden "faneilta" tuollaista paskaa tulee, ja onneksi niin.Toivottavasti Riksman hajosi ja pahasti. Ei mulla muuta.
Riskman se ei sitten vieläkään ole lopettanut noita filmauksiaan. Ei voi arvostaa. Mikäli loukkaantui ihan oman filmauksensa takia, niin täältä ei heru ainakaan sekunnin sympatiaa.
Mene pois.Toivottavasti Riksman hajosi ja pahasti. Ei mulla muuta.
Toivottavasti ei. Toivottavasti kuitenkin sattui ja paljon. Tosin perus Riksmania.Toivottavasti Riksman hajosi ja pahasti. Ei mulla muuta.
Juurikin näin. Ehkä Tappara.
Oli siinä kontakti, missä mä niin olen väittänyt ettei olisi ollut? Filmi se on filmi kontaktin kanssakin ja olihan tuo nyt niin selvä tahallinen päinluistelu kuin olla ja voi, eikä oo eka tai toka kerta Riksmanin uralla.Eli ei ollut kontaktia? Puhdas yhteentörmys, aika perseestä väittää niin filmaamiseksi kuin että Asplund olisi ajellut tahalteen.
Ei vittu mitä jengiä