Kieltämättä kaveri on kyllä oikein kunnon puusilmäfani. Veikkaan, että selostaa Sportin fanipaita yllänsä.Enpä ole koskaan kuullut näin puolueellisen selostajan selostavan muualla kuin paikallisradioissa.
Ja heti menetti toisen syöttöpisteensä.Erkki 0+2. Suoneenveto vai mikä? Ei oo viime peleissä Perrin näkynyt olevan noin vauhdissa.
Viestien perusteella tuntuu jokin kaivelevan. Pointtisi oli, että Mäenpään tasoinen puolustaja ei noihin tehoihin olisi pystynyt terveenä ollessaan? Ei tässä kukaan mitään absoluuttisena totuutena huudellut tai mistään automaatista. Pelaajan taso ja historia ei kuitenkaan valehtele. 2006-2007 läpimurtokaudesta lähtien on Mäenpää takonut Liigassa pelatessaan puolustajana sellaista 0,74 pistettä/peli tahtia. Ei ihan turha jätkä.Miten niin aina negatiivisesti?
Varmaan tyhmempikin ymmärsi minun pointtini viestissä...
Tappara ylivoimalle. Nyt voisi tehdä sen maalin.
Jep, Saipa on kyllä varmaan parempi vastus Ässille kuin IFK, IFKn materiaali on aika kova hyökkäyspäässä.Sport ottamassa Ilvekseltä pointseja ja SaiPa syväkyykkää näin loppukaudesta. Ehkä tää peli kuuluukin hävitä. :)
Onko se hallintaa millään tasolla, jos ei itse päästä kertaakaan tekopaikoille, ja toinen joukkue tekee maalin ja saa useita vaarallisia laukauksia ihan kohtuuhyviltä paikoilta? Mielestäni ei.
SaiPaa on viety kuin mätää säkkiä strategiapuolella koko runkosarjan loppusuora. Saatana.
Mun mielestä kuulutettiin Perrin syöttäjäksi.Ja heti menetti toisen syöttöpisteensä.