Rauha maassa. Kyllä, talo on silti täällä :)Ei minun viestini pointti tuo ollut. Pointtini oli se, että ei se mene aina kuitenkaan ihan yksi yhteen. Vaikka nyt on pelannutkin hyvällä pistekeskiarvolla, niin ei se automaattisesti olisi tarkoittanut koko kaudelle samaa tahtia.
Onhan Mäenpää kova puolustaja, en minä sitä ole kieltänyt. Onhan hän Tappara kasvatti.
Eikä minulla JYPpiä vastaan mitään ole. Yksi muiden joukossa.
Hansenin jäähy selviö, Lindellin siinä ja siinä. Liian vahva tähän liigaan.vittu nää tuomarit on paskoja.
tervetuloa pleijarit
Ei tule. Heittihän Elkins Tampereella viimeksi(?) molemmat hanskat eikä saanut kymppiä.Korjatkaa nyt Liiga vitun äkkiä toi sääntö,että jos yksikin hanska putoaa pienessä nahistelussa, niin tulee kymppi. Nyt sai Söderholm aivan naurettavan kympin ja pari viikkoa sitten siitä kärsi Tepsin Pikkarainen.
Totta. Eli tuomaritkin vetää ton fiiliksen mukaan.Ei tule. Heittihän Elkins Tampereella viimeksi(?) molemmat hanskat eikä saanut kymppiä.
Toivottavasti BLUES voittaa. En halua Ässien pelaavansäälejä HIFKiä vastaan...
Ei mitään. Antaa talon olla siellä, eihän Miksa pärjännyt A-junnuissa edes Pukalle tehoissa.Rauha maassa. Kyllä, talo on silti täällä :)