Otteluseurantaketju Liiga 12.3.2015

  • 46 229
  • 480

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Kantola luisteli Bernardin mailaan josta Andy ei halunnut luopua. On se Markkanen sitten "sika". Onneksi ei loukkaantunut.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän Lukko vielä yhden maalin tee, niin saataisiin se tasapeliennätys (hymiö).Pelsut vie sitten rankuilla. Näillä tuloksilla muuten nähtäisiin yhtenä puolivälieräparina Lukko - KalPa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ikonen 3-1. Smells like kotietu.

Erkki 0+2. Suoneenveto vai mikä? Ei oo viime peleissä Perrin näkynyt olevan noin vauhdissa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tuosta takaa-ajosta nyt tule yhtikäs mitään. Ei mitään tolkkua tuossa pelaamisessa. Sekavaa ja hätäistä sohimista.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eihän tosta Muuli Åstenista vaan voi olla diggaamatta! Pelitaidot on kohentuneet helvetisti kauden aikana ja onhan toi ihan täys vittupää, silleen mukavalla tavalla. Jatkoon!
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten niin aina negatiivisesti?
Varmaan tyhmempikin ymmärsi minun pointtini viestissä...

Tappara ylivoimalle. Nyt voisi tehdä sen maalin.
Viestien perusteella tuntuu jokin kaivelevan. Pointtisi oli, että Mäenpään tasoinen puolustaja ei noihin tehoihin olisi pystynyt terveenä ollessaan? Ei tässä kukaan mitään absoluuttisena totuutena huudellut tai mistään automaatista. Pelaajan taso ja historia ei kuitenkaan valehtele. 2006-2007 läpimurtokaudesta lähtien on Mäenpää takonut Liigassa pelatessaan puolustajana sellaista 0,74 pistettä/peli tahtia. Ei ihan turha jätkä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Sport ottamassa Ilvekseltä pointseja ja SaiPa syväkyykkää näin loppukaudesta. Ehkä tää peli kuuluukin hävitä. :)
Jep, Saipa on kyllä varmaan parempi vastus Ässille kuin IFK, IFKn materiaali on aika kova hyökkäyspäässä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Joku vois nyt hakata tuon Åstenin nulikan.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Onko se hallintaa millään tasolla, jos ei itse päästä kertaakaan tekopaikoille, ja toinen joukkue tekee maalin ja saa useita vaarallisia laukauksia ihan kohtuuhyviltä paikoilta? Mielestäni ei.

SaiPaa on viety kuin mätää säkkiä strategiapuolella koko runkosarjan loppusuora. Saatana.

Kuten tuossa lukee, niin mainitsin myös, että sektorille ei kyllä oikein päästä. Mielestäni saipa on ollut kiekossa enemmän, eli sellaista näennäistä hallintaa. Eihän se mihinkään johda...jotenkin köyhää taktisestikin, kuten mainitsit.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ja heti menetti toisen syöttöpisteensä.
Mun mielestä kuulutettiin Perrin syöttäjäksi.

Jaa, Pihlman syöttäjänä. Mun mielestä kyllä kiekko meni Perrin->Pihlman->Ikonen, eikä Tuppurainen->Pihlman->Ikonen.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos nyt ei Lukko tee maalia, niin sitten haluavat hävitä tahallaan.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Perriini lähestyy Hirsoa. Kestääkö pistepörssijohto? Tekee Espoon taloudelle hyvää avata playoffit 2015 lauantaiottelulla.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Taitaa nyt Duffa haluta KalPan vastustajaksi. Ymmärrän kyllä ihan täysin. Tämä olisi pitänyt kyllä nähdä kun kattelin päivällä Pelsun kerrointa.
 

dorka

Jäsen
Åstenia vastaan ärsyttäisi pelata jo ihan senkin takia, että äijä näyttää olevan aivan älyttömän ruma. Toivottavasti HIFK:n pennit riittää plastiikkakirurgiaan.

Okei, tuo äijä on mun ja Uden ihon alla.
 

sob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz, ..... Oulu Ermines
Åstenin poika on kyllä sellainen perinteinen "omat tykkää, vastustajat vihaa."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös