Otteluseurantaketju la 17.4.2010 (5. välieräpelit)

  • 63 012
  • 247
Tila
Viestiketju on suljettu.

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko tuolla Kuopiossa huono jää, kun kaikilta tuppaa toi tasapaino hiukan heittelemään?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä on tapahtunut loukkaantumispykälälle tässä kolmannessa erässä?
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Jyväskylän pelissä ei kummallakaan joukkueella päätä eikä häntää hommassa. Joku räkämaali roikkuu ilmassa..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Enkös mä tosta Kapasesta hiukan jo maininnut?
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Kysy Kapaselta, sillä on viime käden tietoa :-)

Kuuluu peliin nää selästä taklaamiset kun tunteella mennään. Puolin ja toisin.
Sailiohan tuossa näytteli verrattuna Kapaseen.
Toinen tuli itse pois eikä ruvennut näyttelemään lisää aitoissa toisin kun ruova Sailio.
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuopiossa ilmeisesti luullaan, että Kapanen on joku lasiukko kun ei taklata saa ilman yleisön itkua ja vinkua.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Kuopiossa ilmeisesti luullaan, että Kapanen on joku lasiukko kun ei taklata saa ilman yleisön itkua ja vinkua.

Et varmaan ikinä ole käynyt missään muussa hallissa? Kaikissa vedetään kotiin päin yleisön puolesta. Joka ikisessä hallissa, jossa olen käynyt tai josta olen pelejä nähnyt.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Sailiohan tuossa näytteli verrattuna Kapaseen.
Toinen tuli itse pois eikä ruvennut näyttelemään lisää aitoissa toisin kun ruova Sailio.

Ei siinä kai mitään ihmeempää ollut. Hetken makasi vaihtoaition lattialla (ei jäällä!) ja otti lukua. Vai oliko sulla tarkempaa tietoa?

edit: käsisyöttösäännönkään ei kotiyleisön mielestä tulisi olla voimassa Kuopiossa.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kuopiossa ilmeisesti luullaan, että Kapanen on joku lasiukko kun ei taklata saa ilman yleisön itkua ja vinkua.

Niinhän se onkin, loukkaantumisia melkein yhtä paljon kuin Litmasella.

Ei siinä kai mitään ihmeempää ollut. Hetken makasi vaihtoaition lattialla (ei jäällä!) ja otti lukua. Vai oliko sulla tarkempaa tietoa?
Jani kasikakkosella on aina tarkempaa tietoa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Ja jatkoille mentiin. Ei kestä pumppu. Ei uskalla sanoa yhtään mitään. Kapanen on ammattiurheilija ja kääntää perseen kentälle päin juuri ennen kontaktia. Ämmä.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jo on menny hyvätasoiseksi tää keskustelu ku suurinpiirtein joka toinen kommentti on jotain neiti-rouva-haukkumisia ja filmailusta väännettyä eipäs-juupas-väittelyä. Avattaisko sellainen ketju, jossa vois kaikille pelaajille keksiä sellaisen tyttö-etunimen? Niinku Jaana Caloun tms. Se ois NIIN kivaa!

Sori, oli vain pakko.

Kuopiossa mennään jatkoajalle ja voittaja menee todennäköisesti finaaliin saakka. Olisi kyllä isoimpia yllätyksiä SM-liigan lähihistoriassa, jos runkosarjan 5. ja 6. pelaisivat finaalissa. Minulle sopii kyllä sekin!
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ja jatkoille mentiin. Ei kestä pumppu. Ei uskalla sanoa yhtään mitään. Kapanen on ammattiurheilija ja kääntää perseen kentälle päin juuri ennen kontaktia. Ämmä.
Sailio on sitten samaa kastia tosin muutamaa astetta pahempi kun pitää vielä näytellä lisärangaistuksien toivossa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mitä hemmettiä?
KalPa - HPK, torjunnat 3. erän jälkeen 9-11 !?!
Hieman täytyy noista luvuista kyllä puuttua...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kuopion peli on ilmeisesti tarkkaa keskialueen päivystystä torjunnoista päätellen (60 min.):

Ahonen, Ari 3+2+4=9
Lassila, Teemu 7+1+3=11
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös