Otteluseurantaketju la 17.4.2010 (5. välieräpelit)

  • 63 005
  • 247
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tää on mun HPK!
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Yess!!!!

Jäitä kuitenkin hattuun, ei tämä välttämättä ollut tässä...
 

Snagari

Jäsen
Ei, siihen vaaditaan neljä. Mutta onnea hyvästä suorituksesta tähän mennessä. Toivefinaali vielä mahdollinen.

Eli 7 voittoa vaaditaan finaalipaikkaan? Joku raja näsäviisasteluunkin.

Loistava taistelu tepsiltä, täytyy itsekkin lampsia turkuhalliin maanantaina katsomaan, kun jyväjemmarit lähetetään pronssipeliin!

Ja eiköhän sieltä Mäenpää iske ratkaisun Kuopiossa! Molemmat oksetukset hävisivät tänään matsinsa, loistavaa! Kyllä olisi Ahosen pitänyt hoitaa tuo laukaus, loistava syöttö kuitenkin Männiköltä ja hieno nousu Mäenpäältä.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ai että tuntuu mahtavalta. Kiitos Tepsi. Maanantaina sitten voitto ja finaaliin. Vielä en viitti ajatella niin pitkälle. Maanantaina kaikki peliin ja voitto tosiaan siitä. Mutta se tulee vaatimaan tosi paljon, koska Jyp tulee varmasti tosi kovaa päälle. Mutta palataan asiaan maanantaina
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Se on HPK... niin tyypillistä Kerhoa näistä pleijareista. Sieltä sitä vaan ryöstettiin voitto vaikka jatkoajalla(kin) joukkue ole ajoittain pulassa. On se vaan ihanaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Huomasin vain kieliposkessa heitettyjä vastakommentteja.

Sarjan ensimmäinen ja viimeinen vierasvoitto on tosiasia.

Aijuu, näinhän se meneekin. Asetin miinan johon uit pelkästään asettaaksesi minulle vastamiinan johon minä vastaan vastavastamiinalla jolloin vedät takataskusta vastavastavastamiinan johon minä vastaan tällä viestillä johon sinä vastaat...

Anna olla.
 

Crank

Jäsen
Aijjjaijjjaaaaaaaa!!!!! Kerho!

Ettei vaan olis finaalissa uusinta 17 vuoden takaa..
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
..ja sitten Turkuhallin kotitaika pitämään seuraavassa pelissä.

Tulossa ollaan. Ja eiköhän revitä mukaan kaikki kynnelle kykenevät, jotta vältytään joltain nololta "..ja yleisöä tänään - 7306 !! SM-liiga kiittää !!" Perkele, kaikki paikalle, ja Suikkasen äijät finaaliin. Ja Valtrat sinne minne ne kuuluukin - pellolle kyntämään perunaa.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
oliko kerhon jatkoaikamaali paitsio? Olin katsovinani hidastuksesta että pyörähdyksen takia kiekko ei tullut viivan yli ennen miestä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös