Kuoriämpäri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Los Angeles Kings
Mikä luokitellaan selkeäksi potkuliikkeeksi?
Seiska-Ankat jälleen paikallaan joka tapauksessa.
Seiska-Ankat jälleen paikallaan joka tapauksessa.
Saad teki samanlaisen mailahäirinnän Vataselle, kuin Silfverberg saadessaan jäähyn.
Juu. Sääntö on ihan tuttu, mutta tosiaan nuo ovat niin tulkinnanvaraisia hommia että kyseessä on tosiaan veteenpiirretty viiva. Mutta kuten joku jo sanoi, niin hyvä että tuo oli 4-0 maali, eikä siten mikään iso juttu."Distinct kicking motion" on määritelmänä niin veteen piirretty viiva kuin vain olla ja voi. Itse olisin ehkä pistänyt ennen ilmoitusta roponi sen puolesta, että maali hyväksytään. Olen vastaavia nähnyt hyväksyttävän ennenkin.
Maalipaikat olivat 2. erän alkupuolella 6-5 (tilanne tuolloin 3-0). Itse olin juuri ennen Toewsin ensimmäistä kirjoittamassa kuinka vaaralliselta Ducks näytti. Onhan Hawks ollut parempi, mutta ei välttämättä noin paljon kuin numerot näyttävätNäin baarista tulleena ja peliä 3minsaa nähneenä, eikö muka ankoilla mitään saumaa ole ollut? Hossan jalkamaalin näinkin.
Justiis, elikkä Ducks ollut pelissä mukana mutta Chicago painanut maalit. Kuulostaa suht klassiselta.Maalipaikat olivat 2. erän alkupuolella 6-5 (tilanne tuolloin 3-0). Itse olin juuri ennen Toewsin ensimmäistä kirjoittamassa kuinka vaaralliselta Ducks näytti. Onhan Hawks ollut parempi, mutta ei välttämättä numeroiden noin paljon kuin numerot näyttävät
Kyllä tuli kevyesti tuo Vatasen jäähy.
Viidellä kolmea vastaan vajaa 40 sekuntia kolmannen erän alkuun. Tappakaa se rypistely samantien.
Edelleen, Chicago voittamaton tällä kaudella niin runkosarjassa kuin post-seasonilla johtaessaan ennen kolmatta erää. Nyt sitä recordia ei kusta. Ei vaan voi.