Otteluseurantaketju 30. - 31.5 Anaheim Ducks vs. Chicago Blackhawks GAME SEVEN

  • 18 066
  • 222

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Näin baarista tulleena ja peliä 3minsaa nähneenä, eikö muka ankoilla mitään saumaa ole ollut? Hossan jalkamaalin näinkin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Saad on ollut huikea tämän sarjan edetessä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mjaa. Kesler tais tehdä maalin...
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Distinct kicking motion" on määritelmänä niin veteen piirretty viiva kuin vain olla ja voi. Itse olisin ehkä pistänyt ennen ilmoitusta roponi sen puolesta, että maali hyväksytään. Olen vastaavia nähnyt hyväksyttävän ennenkin.
Juu. Sääntö on ihan tuttu, mutta tosiaan nuo ovat niin tulkinnanvaraisia hommia että kyseessä on tosiaan veteenpiirretty viiva. Mutta kuten joku jo sanoi, niin hyvä että tuo oli 4-0 maali, eikä siten mikään iso juttu.
Väittely voisi olla hieman kovempi jos tuolaisella maalilla ratkaistaisiin sarja jatkoajalla.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Turhan pienestä kulmasta uppoaa Keslerin kavennus. Crawford on pelannut muuten hienoa ottelua.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Olipahan maali Kesleriltä. Sitä ennen Saad läpi alivoimalla, taas.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Näin baarista tulleena ja peliä 3minsaa nähneenä, eikö muka ankoilla mitään saumaa ole ollut? Hossan jalkamaalin näinkin.
Maalipaikat olivat 2. erän alkupuolella 6-5 (tilanne tuolloin 3-0). Itse olin juuri ennen Toewsin ensimmäistä kirjoittamassa kuinka vaaralliselta Ducks näytti. Onhan Hawks ollut parempi, mutta ei välttämättä noin paljon kuin numerot näyttävät
 

chubster

Jäsen
Noniin, tulihan se Crawfordin special sieltä. Ei tuosta kulmasta voi mennä maaliin, ei missään tilanteessa. unacceptable. Pahin mahdollinen erän loppu kun Ducks pääsi peliin sisään. Tulosvetokin nyt vaatisi ankoilta toisen maalin ja sitten meneekin jo liian jännäksi, ellei Chicago lisää johtoaan.

Komea kuti toki Kesleriltä. Osaahan se käyttää mailaansa myös laukomiseen näköjään.

EDIT: Eipä mennyt pitkään kun Kesler onkin taas tekemässä sitä mihin totuttu ja 2 min huitomisesta.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Kolmas erä alkaa Chicagon ylivoimalla ellei tokan erän lopussa verkko heilahda.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Maalipaikat olivat 2. erän alkupuolella 6-5 (tilanne tuolloin 3-0). Itse olin juuri ennen Toewsin ensimmäistä kirjoittamassa kuinka vaaralliselta Ducks näytti. Onhan Hawks ollut parempi, mutta ei välttämättä numeroiden noin paljon kuin numerot näyttävät
Justiis, elikkä Ducks ollut pelissä mukana mutta Chicago painanut maalit. Kuulostaa suht klassiselta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Viidellä kolmea vastaan vajaa 40 sekuntia kolmannen erän alkuun. Tappakaa se rypistely samantien.

Edelleen, Chicago voittamaton tällä kaudella niin runkosarjassa kuin post-seasonilla johtaessaan ennen kolmatta erää. Nyt sitä recordia ei kusta. Ei vaan voi.
 
Kyllä tuli kevyesti tuo Vatasen jäähy.

Osaisiko joku selittää, millä logiikalla tuosta voi antaa Vataselle jäähyn, jos katsotaan hänen syyllistyneen rikkeeseen. NHL:n sääntökirja sanoo näin:

There are four (4) specific conditions that must be met in order for the Referee to award a penalty shot for a player being fouled from behind. They are:

(i) The infraction must have taken place in the neutral zone or attacking zone, (i.e. over the puck carrier’s own blue line);

(ii) The infraction must have been committed from behind;

(iii) The player in possession and control (or, in the judgment of the Referee, clearly would have obtained possession and control of the puck) must have been denied a reasonable chance to score (the fact that he got a shot off does not automatically eliminate this play from the penalty shot consideration criteria. If the foul was from behind and he was denied a “more” reasonable scoring opportunity due to the foul, then the penalty shot should be awarded);

(iv) The player in possession and control (or, in the judgment of the Referee, clearly would have obtained possession and control of the puck) must have had no opposing player between himself and the goalkeeper.


Kertokaa minulle, mikä näistä neljästä ehdosta ei täyttynyt tuossa Saadin läpiajossa? Minä olen sitä mieltä, että tuosta ei voi mitenkään viheltää kaksiminuuttista. Se on pilkku tai ei mitään.
 

chubster

Jäsen
Viidellä kolmea vastaan vajaa 40 sekuntia kolmannen erän alkuun. Tappakaa se rypistely samantien.

Edelleen, Chicago voittamaton tällä kaudella niin runkosarjassa kuin post-seasonilla johtaessaan ennen kolmatta erää. Nyt sitä recordia ei kusta. Ei vaan voi.

ei todellakaan! Nyt kolmannessa erässä samanlaista peliä, ei mitään kilpikonna puolustusta! Pahinta tästä tekee, että Ankat on ollut kolmansissa erissä vahva ja osoittanut, että pystyy tekemään hyvinkin nopeasti montakin maalia....

Huimat 20 min edessä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös