Otteluseurantaketju 26-27.2.2010 (pe-illasta la-aamuun) -VÄLIERÄT

  • 231 496
  • 1 443
Tila
Viestiketju on suljettu.

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
NIKO KAPASEN ketju -3. Hehkutetaan vähän lisää 0+0 Nikoa.
EEiiii saa Niko syyllistää. Hieno vedot luistimilla vetää keskellä ja katselee kun kiekot on omassa maalissa. Jutta tykkää.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ei edes vituta. Naurattaa vaan. Onneks olen sunnuntai aamuna töissä, ni ei tarvi kattoo pronssipeliä.

Tai no 2 erää jäjellä ja niissä tullaan HYVISSÄ KYTTÄYSASEMISSA!
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Tiedän, että ruotsalaisia ei vituta enää yhtään Ruotsin tippuminen.

VAIN SUOMALAISET!! TÄÄLTÄ KYLMÄSTÄ POHJOLASTA!!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni 0 + 2 Selänne ja muu pappa osasto voivat mennä peilin eteen harjoittelemaan lausuntojen antamista medialle, miten tämänkin pelin pilasi väärä pelisysteemi. Suomen materiaali ei vaan riitä pidemmälle.

Mutta siitä huolimatta täällä oltiin jo ilakoimassa miten loistava suoritus ja jymypaukku on se että Suomi on kaikkien aikojen kisoissa välierissä!
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Nitty tai joku juoppo katsomosta maaliin...

Olen muuten aika varma että Kipper ei ole seuraavassa pelissä Suomen kokoonpanossa..
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Kultakerhoon pääsy vaatisi enää Suomen kultaa Vancouverin olympialaisissa"

Jepjep. Taitaa toi enää vaatia aikamoisen kummajaisen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Finsk sisu var det ja!! 6-0 efter 13 min i första perioden!! :D Vette f-n om finnarna skulle slå damkronorna ens! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!"

Hurrit nauraa meille. Luultiin, että viedään Hannuja, mutta Hannut hävis tahallaa juuri tämän takia.

Tämä onkin kaikkein tärkeintä... Olet varmasti äänestänyt iltapäivälehtien hassun hauskoissa äänestyksissä ja väsännyt hienon mitallin kilpailuun. Miten alas ihmisen itsetunto voi mennä??
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mitä nuo sitä Tsekki-peliä hehkuttaa. Ei siinä ollut muuta hyvää kuin lopputulos ja kolmannen erän loppupuolisko. Muuten siinä mentiin löysillä valoilla molemmin puolin. Niin kuin Suomi nytkin.
No, katsellaan josko kolmannen erän puolivälissä alkaa taas tapahtua.

Hyvää lämmittelyä pronssimatsiin. Toivottavasti toisessa matsissa vetävät itsensä ihan piippuun.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Kekulla keihäs suussa. :D :D

Rennosti vaan. Sitä kautta tulee paras tulos.

Vielä jenkit kaatuu.

Nyt Lasse irti!
 
Mitä Sakari "Zakke" Pietilä analysoi erätauolla?

- Onhan hän jääkiekkoasiantuntija ja valmennusvelho vailla vertaa!
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jos minä olisin Jalonen, niin minä leikkaisin jokaiselta hepulta nimilapun selästä pois ja antaisin työrukkaset käteen.
Jos minä olisin Tarja Halonen, niin poistaisin Jukka Jaloselta Suomen passin.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
M iten ihmeessä muka lataus voi mennä yli noin kokeneilta kavereilta? Tuhansien ottelujen, ja valmistautumisten miehillä. Kakit meni housuun.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jalosta kovasti haukutaan, mutta kyllä noiden Selänteiden, Koivujen, Lehtisten ja Salojen pitäisi näyttää muutakin esimerkkiä kuin perseeseenottamista. Aika vähän tuollaisessa tilanteessa valmennuksella on enää tehtävissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös