EEiiii saa Niko syyllistää. Hieno vedot luistimilla vetää keskellä ja katselee kun kiekot on omassa maalissa. Jutta tykkää.NIKO KAPASEN ketju -3. Hehkutetaan vähän lisää 0+0 Nikoa.
EEiiii saa Niko syyllistää. Hieno vedot luistimilla vetää keskellä ja katselee kun kiekot on omassa maalissa. Jutta tykkää.NIKO KAPASEN ketju -3. Hehkutetaan vähän lisää 0+0 Nikoa.
Mielestäni 0 + 2 Selänne ja muu pappa osasto voivat mennä peilin eteen harjoittelemaan lausuntojen antamista medialle, miten tämänkin pelin pilasi väärä pelisysteemi. Suomen materiaali ei vaan riitä pidemmälle.
Uskomatonta paskaa. Tuo peli on niin surkeaa, että SM-liigan joukkue olisi pysynyt paremmin pelissä mukana.
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Finsk sisu var det ja!! 6-0 efter 13 min i första perioden!! :D Vette f-n om finnarna skulle slå damkronorna ens! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!"
Hurrit nauraa meille. Luultiin, että viedään Hannuja, mutta Hannut hävis tahallaa juuri tämän takia.
Jos minä olisin Tarja Halonen, niin poistaisin Jukka Jaloselta Suomen passin.Jos minä olisin Jalonen, niin minä leikkaisin jokaiselta hepulta nimilapun selästä pois ja antaisin työrukkaset käteen.