Mitähä tähän nyt pitäis sanoa. Olen sanaton.
Harvoja kertoja kun tuntuu ihan oikeasti siltä, että tässä saattaa kohta herätä sängystä ja huokaista helpotuksesta. Mutta ei tässä niin taida käydä.
Näihin lisätietoja kiitos. Toki hävisi seitsemännen finaalin, mutta mielestäni ei Flames sitä peliä maalivahtipeliin hävinnyt. World Cup oli varmaan vitsi, mieshän oli turnauksen paras maalivahti Brodeurin ohella.
Tänään ei ollut tasollaan ja tässä tulos. Suomi elää ja kuolee Kiprusoffin mukana. Eipä tuo Suomen toinen voittava maalivahtikaan kovin kummoinen ole ollut.
Niittymäki maaliin pronssimatsissa.
Vähemmän tämä näin vituttaa, kun jonkun jatkoaikatappion jälkeen...
Ottihan Jalonen aikalisän 3-0:ssa. Ei auttanut, kun veskaria ei vaihdettu samalla.
Väärin perustein ehkä oli tommoset tuntemukset, mutta kyllä nyt realisoitu painajaismaisesti. Eikä kyllä Bäckströmikään vielä oo mitään parempaa esittäny..Muisti ei oikeen toimi, niin valaisetteko hieman, et koskas Kipper viimeks on Suomen maalin suulla ollu ja miten meni pelit silloin? Esim. ihan vaan numeroiden valossa.
Jostain syystä itelle muodostunu semmonen kuva, ettei se nyt niin kova veskari oo, että tarttis jäädä itkeen sen perään jos ei kisoihin tuu ja ite oon ollu ton edellisen kieltäytymisen jälkeen sitä mieltä, ettei tartte enää tullakaan. Niittymäki pelas hienot kisat taannoin ja mun mielestä siinä on aika potentiaalinen vaihtoehto ykköseks. Nikkekin tehny erinomaisen hyvää jälkee NHL:ssä ja samaten nää nuoret herrat Rinne/Niemi/Rask. Sen kannalta hankala tilanne valmennusjohdolla, että on runsaasti vaihtoehtoja maalille.
Sheddenin kanssa oltais jo 7-0 häviöllä :-)
mutta sitä en ymmärrä, että satoja NHL pelejä pelanneita pelaajia pitää valmistaa olympialaisten välieräotteluun...