Otteluseurantaketju 26-27.2.2010 (pe-illasta la-aamuun) -VÄLIERÄT

  • 231 496
  • 1 443
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Jenkit pelaavat samalla sykkeellä kuin tänään ja Kanada Slovakkipesun jälkeen samalla tavalla kuin Venäjää vastaan niin tulee aikamoinen finaali.

Kyllä tänään on paskaa Suomen peli ja Jenkeillä onnistuu kaikki.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Siis oikeesti, olympia -ja Stanley Cup -pronssista taistelisi varmasti mutta näitä finaalivoittoja odotellessa.

No kuka se voittava suomalaismaalivahti tähän otteluun sitten olisi ollut, kysyn vain? Mielestäni kukaan muukaan ei ole saanut yhtään sen enempää finaalivoittoja, suomalaisia ei ole luotu voittamaan, pitäisi jo pikkuhiljaa uskoa se tosiasia.

Se on totta, että jos kenet tahansa saisin ratkaisevaan otteluun laittaa maalin, niin se joku olisi Marty Brodeur. Suomalaisena se vain ei ole mahdollista ja pitää valita joku kolmikosta Kiprusoff, Bäckström ja Niittymäki. Selvää on, että Kipperillä on näistä kolmesta suurimmat meriitit, Bäckström yllättäen vasta kolmantena.

Pronssiottelussa Frank Nitti maaliin.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Suomen maajoukkue on juuri tehnyt hautamaekit.

Kyllä tästä vielä noustaan. Onhan se pukkikin olemassa perkele.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Pelikirja, Jalonen - pelikirja !! Muusta viis - PELIKIRJA !!


Jalonen !! *klapklapklap* Jalonen !! *klapklapklap*

Vittu mikä näpertelijä. Amatööri. Pikkupoika.






Ja Kipru... "Mä tuun - mut vaan, jos mä saan olla ykkönen." Joo, kiitos palveluksista, ja kun seuraavat kisat on, mee sää vaan kalaan.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Ruotsalaiset nauttii, mutta eivät itse edes päässeet mitalipeleihin. Näin se unohtuu se oma surkeus.

Suomi on huono ja ansaitsee häpeän.

Suurempi häpeä on kuitenkin Ruotsin putoaminen välieristä kokonaan.

Jalonen on hiiri. Potkut.
 
Vielä tästä noustaan! Pidettävä Raatteentie ja Pekingin ampumiskulta mielessä!

teme, saku, kibe, kipper, sami, sakke, mato, mikko, ville, tarja, aki ja turo.

Kansa luottaa teihin!

Ja mekö häviäjiä, ei voi pitää paikkaansa!!
 

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Hups! Jotakin meni pieleen. Yritämme saada virheen korjatuksi mahdollisimman pian. Voit mahdollisesti yrittää uudelleen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Finsk sisu var det ja!! 6-0 efter 13 min i första perioden!! :D Vette f-n om finnarna skulle slå damkronorna ens! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!"

Hurrit nauraa meille. Luultiin, että viedään Hannuja, mutta Hannut hävis tahallaa juuri tämän takia.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Tolppa sisään, tolppa ulos, olis voinu kääntyä yhtä hyvin meillekin. Eiku...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En minä tiedä. En ole valmentaja. En ole psykiatri. Jalosen kuuluisi tietää. Jalonen ei tehnyt. Suomi on häviöllä 0 - 6 ekan erän jälkeen esityksen, joka on PASKIN mitä olen elinaikanani nähnyt maajoukkueelta. Jalonen ei voi tehdä muuta kuin erota olympialaisten jälkeen. 100%.

Valmentaja kantaa vastuun, se on selvä, mutta miksi erottaa mitalivalmentaja kisojen jälkeen??

Mielestäni 0 + 2 Selänne ja muu pappa osasto voivat mennä peilin eteen harjoittelemaan lausuntojen antamista medialle, miten tämänkin pelin pilasi väärä pelisysteemi. Suomen materiaali ei vaan riitä pidemmälle.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt uskon, että ruotsipeli oli oikeasti huono. Välissä pieni onnenkantamoiinen- ja jälleen huono peli. Pronssi odottaa. Selänne avaa kaikissa suomen kapakoissa piikin, jos peli ei ole 6-0 10- minuutin jälkeen.
 
Shedden olisi laittanut Kukkosen noutamaan Kanen 0-3 tilanteessa, laittanut pienen hulinan päälle ja samalla sekoittanut USA:n pasmat ja orastavan momentumin. Ja tähän päälle ottanut Kipperin pois maalilta

Jalonen taas...

Summasta lukuunottamatta näyttää siltä, että suomalaisilta valmentajilta menee paskat housuun ja toimintakyky pettää kun vastustaja tekee nopeesti 2-3 maalia -> ei reagoida mitenkään...
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Jos minä olisin Jalonen, niin minä leikkaisin jokaiselta hepulta nimilapun selästä pois ja antaisin työrukkaset käteen.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä tästä vielä noustaan. Kaikille maalintekijöille on erätauolla luvattu paikka ensi kauden Jypiin!
 

Mackan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AIK
Haha, grattis Finland! Tips, ta koll på era spelare och sedan amerikanernas, e`re vem som har framtiden va tror ni? ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös