Otteluseuranta: välierät 16.5

  • 64 695
  • 654
Tila
Viestiketju on suljettu.

JRuutu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ovechkin-Tikhonov-Plotnikov
Mozyakin-Malkin-Kulemin
Panarin-Shipachev-Tarasenko
Kovalchuk-Anisimov-Dadonov

Siinä Venäjän hyökkäyskolmikot tänään. SKA:n hyökkäyskolmikko on hajoitettu jostain syystä.

Tätä ihmettelin itsekkin, mutta näköjään vanhat tutut kentät, ainoastaan Ove tullut tuohon Tikhonov-Plotnikov kaksikon kaveriksi,
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Porttila hivenen vittuili Mertarannalle tuolla videotarkastuskommentillaan. "Videolta käydään tarkistamassa kahteen kertaan, vaikkei voitaskaan." Tai niin minä kyseisen heiton tulkitsin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kiitos tästä! Otan heti käyttöön mutta vain oluella, väkevillä sammuisin jo ennen kolmatta erää.
Itsekin kaljalla pelailen, huomasin muuten itse että tuosta puuttuu ainakin "kihaus" ja "niin kuin pitääkin".
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vine

Onko maalialueella jos toinen luistin käy siellä?
Maalialue ei ole pelkästään jäässä vaan edelleenkin (nyt kolmatta kertaa) se maalialue on kolmiulotteinen tila joka nousee jäästä ylös maalin yläriman yläosan tasolle. Tuossa näkyy ihan selvästi että alueella on kaks luistinta, perse, sen reikä, puolet kiveksistä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kevyen näköistä luistelua molemmilta. Jenkkijunnut näköjään luottavat omaan liikkeeseensä ja pelitapaansa.

Itse kyllä ottaisin nuo pari ryssien syömähammasta pois, mutta katsellaan miten yltiöoptimistinen asenne kestää.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika pitkään saivat mennä kuudella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mertaranta käskee miettiä että Ovechkin on hakemassa neljättä maailmanmestaruutta. Mietin hetken, ja tulin siihen tulokseen ja että kovista tehoista huolimatta Ovechkin ei ole kyennyt johdattamaan seurajoukkuettaan taisteluun maailman himoituimmasta jääkiekkopalkinnosta, vaan hänet nähdään lähes poikkeuksetta näissä MM-kisoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös