Porukka diggaa Sporde JRää, oikeesti? Okei...
Anatoli Tarantella?Äläpäs hauku, isänsä on kuitenkin näytellyt Pulttiboisissa.
Ryssille jäähy nyt kiekkoa pömpeliin. Vittu mikä apina toi Malkin.
Aika itsestäänselvä juttu. Tulihan jeesuksestakin kovempi kuin monista, koska sekin oli jumalan poika!Vaikka Jari Porttilaa paljon nauretaan, uskon hänen olevan pääsyy, miksi Kimmo Porttilasta on tullut asiantuntevampi kuin moni kollegansa.
Minä taas uskon että hyvin joukkueena pelaava USA voisi haastaa Kanadan paremmin kuin aneemiset ja omaan pussiin pelaavat ryssätItse ainakin toivon Venäjää finaaliin. En usko, että jenkeillä olisi mitään mahkuja kanukkeja vastaan.
Onkohan Porttila joskus pelannut itse maalissa, sen verran hyvin tuntee molaripelin salat. Miellyttää ainakin näin entisen veskarin korvaa sillä harva selostaja tajuaa maalivahtipelistä yhtään mitään.Porttila sen verran käryillä lajista, että tunnistaa maalivahdin Reverse-VH -tekniikan. Tähän on matkaa saukkosilla.
Aika itsestäänselvä juttu. Tulihan jeesuksestakin kovempi kuin monista, koska sekin oli jumalan poika!
Minä taas uskon että hyvin joukkueena pelaava USA voisi haastaa Kanadan paremmin kuin aneemiset ja omaan pussiin pelaavat ryssät
Mikähän idea on soittaa Antti Tuiskua noissa koosteissa? Jääkiekolla ja Antti Tuiskullahan on lähes yhteneväinen kohderyhmä.
Oma puolustusalue?Ei sit ollu käsisyöttö äsken venäläiseltä?
Mertaranta käskee miettiä että Ovechkin on hakemassa neljättä maailmanmestaruutta. Mietin hetken, ja tulin siihen tulokseen ja että kovista tehoista huolimatta Ovechkin ei ole kyennyt johdattamaan seurajoukkuettaan taisteluun maailman himoituimmasta jääkiekkopalkinnosta, vaan hänet nähdään lähes poikkeuksetta näissä MM-kisoissa.