Dominator39
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
TUOMARIVIRHEITÄ, TUOMARIVIRHEITÄ.
Kiitos tuomarit! Kruunasitte keskiviikkoaamuni =D No totuuden nimessä, onhan tuo v**tumaista, että tuollaisia mokia tulee. Ilmeisesti ei nähnyt kiekkoa ja puhalti pelin poikki.
Tässä unenpöpperöissäni katsoin, mutta eikö se kiekko ollu maalissa ja sitten vasta tuli vihellys vai viheltääkö mulla jo unen puutteesta pää?
NHL:n osalta mä hiljennen nyt ja luultavasti palataan asiaan syksyllä kun seuraava kausi alkaa.
Tässä unenpöpperöissäni katsoin, mutta eikö se kiekko ollu maalissa ja sitten vasta tuli vihellys vai viheltääkö mulla jo unen puutteesta pää?
Samaahan nuo useat puolueettomin silmin peliä katsoneet väittää HF Boardsillakin.
En tiedä minäkään tarkasti tätä sääntöä, mutta olisihan se nyt täysin järjenvastaista jos tuomarin aikomus viheltää pilliin on se ratkaiseva hetki. Voidaanko muuten tuollainen tilanne ylipäätään tarkistaa videolta?Lähetyksessä ainakin juttelivat, että tuomari oli jo kait päättänyt viheltää pilliin, viive päätöksen ja itse teon välillä on kuitenkin jonkun verran, josta syystä kiekko kerettiin tökätä maalin ennen vihellystä.
En tiedä minäkään tarkasti tätä sääntöä, mutta olisihan se nyt täysin järjenvastaista jos tuomarin aikomus viheltää pilliin on se ratkaiseva hetki. Voidaanko muuten tuollainen tilanne ylipäätään tarkistaa videolta?