Itse odotin Virralta enemän kauden alussa, mutta ehkä sitten keväälläAnteeksi huutelu, mutta Patrik Virran luistelu oli kyllä ihan tahmaista. Onko vain yhden ottelun huomio?
Eka kausi Tapparassa, Jukka poistanut peli-ilon ja leveyden koivista. Eiköhän se taas lentokelin löydä, hyvin ajatukset natsaa Ojamäen ja Levtchi kanssa, nyt meni vähän näpertelyksi ja Karjalainen ei oikein tuntunut sopivan toiseen laitaan. Harmi, että Malinen on selkeästi keskenkuntoinen, voisi stuntata ykkösessä, kun Morley ja ykkössentteri Jasu ovat poissa. Nyt ei vaan mitenkään potku riitäAnteeksi huutelu, mutta Patrik Virran luistelu oli kyllä ihan tahmaista. Onko vain yhden ottelun huomio?
Onko se Malisen kunto riittänyt mihinkään Tapparaan tulon jälkeen?Eka kausi Tapparassa, Jukka poistanut peli-ilon ja leveyden koivista. Eiköhän se taas lentokelin löydä, hyvin ajatukset natsaa Ojamäen ja Levtchi kanssa, nyt meni vähän näpertelyksi ja Karjalainen ei oikein tuntunut sopivan toiseen laitaan. Harmi, että Malinen on selkeästi keskenkuntoinen, voisi stuntata ykkösessä, kun Morley ja ykkössentteri Jasu ovat poissa. Nyt ei vaan mitenkään potku riitä
Eiks Jakke oo se panomies?Onko se Malisen kunto riittänyt mihinkään Tapparaan tulon jälkeen?
Siis pilkataanko Tapparan fanipalstalla Ilvestä? Ettäs kehtaavat. No siitäs saivat ja Tampereen herruuskin ollaan kohta menetetty. Tampere-cuppihan jo hävittiin. Alkaa oleen homma taputeltu.Ei nyt huonoin peli meiltä, mutta tekee hyvää noille Tappara.com kavereille jotka ovat pilkanneet koko alkukauden Ilvestä. Mites se Tampereen herruus meneenkään tälläkaudella. No joo treenijumi ja sairastupa. Joku kaipasi Malista itse ihmettelen miksi?!?
Tampereen herruus menetettiin JO ainakin hetkeksi. Kohtahan meitä aletaan kutsumaan pikkuveljiksi vai miten se nyt on mennytkään. No tänään on Jyp vastassa ja kyyti on kylmää, jos asenne on samanlainen kuin eilen.Siis pilkataanko Tapparan fanipalstalla Ilvestä? Ettäs kehtaavat. No siitäs saivat ja Tampereen herruuskin ollaan kohta menetetty. Tampere-cuppihan jo hävittiin. Alkaa oleen homma taputeltu.
Moilanen sekä Lehtonen vetävät kyllä hyvin, Lehtonen nostanut päätään huomattavasti. Voitaisiinko varovasti arvailla ko. pelaajien kehittyneen, kaikesta huolimatta? Jukasta huolimatta.
No jos joskus mainitsee poikkeuksen vahvistavan säännön. Kritiikki on ok, itsekin sitä annan. Mutta jos se kritiikki on itsetarkoitus ja sitä annetaan vaikkei aina syytäkään olisi, niin sitä en ymmärrä.Hauska miten joillekin menee noin pahasti ihon alle kritiikki Jukkaa kohtaan
Mutta jos vastauksesi liittyy panomieheen, niin anna olla jatkossa, Minä en ainakaan halua tietää vapaa-aikasi harrastuksista. Jyp rankaisee tänään virheistä. Minua miellyttää kuitenkin tänään hyvä ilme pelissä. Yhtä asiaa ihmettelen. Harjoitellaan koko kausi ja kuitenkaan ei pärjätä fyysisessä pelissäNo jos joskus mainitsee poikkeuksen vahvistavan säännön. Kritiikki on ok, itsekin sitä annan. Mutta jos se kritiikki on itsetarkoitus ja sitä annetaan vaikkei aina syytäkään olisi, niin sitä en ymmärrä.
Kummelit on mukava retrohenkinen vapaa-ajan harrastus. Ja aika laveasti dumasit Jaken. Mutta koitan olla vastaamatta viesteihisiMutta jos vastauksesi liittyy panomieheen, niin anna olla jatkossa, Minä en ainakaan halua tietää vapaa-aikasi harrastuksista. Jyp rankaisee tänään virheistä. Minua miellyttää kuitenkin tänään hyvä ilme pelissä. Yhtä asiaa ihmettelen. Harjoitellaan koko kausi ja kuitenkaan ei pärjätä fyysisessä pelissä
Jos nyt katsoo tämänkin illan peliä, niin kyllä Malinen pelaa ihan liian isoja minuutteja ja vielä ylivoimalla. Varmasti ollut hyvä pelimiesja voi vieläkin olla sitä, mutta ei kunnossa tällähetkellä. Nelosen laitaan kaveri hakemaan virettä.Kummelit on mukava retrohenkinen vapaa-ajan harrastus. Ja aika laveasti dumasit Jaken. Mutta koitan olla vastaamatta viesteihisi
Onko kunto riittänyt mihinkään?Jos nyt katsoo tämänkin illan peliä, niin kyllä Malinen pelaa ihan liian isoja minuutteja ja vielä ylivoimalla. Varmasti ollut hyvä pelimiesja voi vieläkin olla sitä, mutta ei kunnossa tällähetkellä. Nelosen laitaan kaveri hakemaan virettä.
Niin, ja ykkössentterin lisäksi vielä Morleykin poisKovassa vedossa oleva JYP vieraissa ja vielä lepoetu, niin tappio ei yllätä. Vaikea viikonloppu ja ykkössentteri poissa. Eiköhän tämä taas tästä.