Kolmem maalij johto om mitääOnnittelut voitosta.
Kolmem maalij johto om mitääOnnittelut voitosta.
Kolmen maalin johto on vaarallisin johtoasema jääkiekossa.Kolmem maalij johto om mitää
Kolmen maalin johto on vaarallisin johtoasema jääkiekossa.
- V. Nieminen
Yksi asia mistä olen huolissani on katsojien määrä kotipelissä. Toivottavasti määrät nousevat kauden edetessä.
Olin kyllä hieman huolissani, kun Kuusela ei tuulettanut maaliaan. Onkohan sillä kivaa?Hyvin menee mutta menköön. 14 maalia kolmeen peliin ja tänään jo sujui myös puolustaminen. Ei ihme, että kaikilla näyttää olevan hauskaa.
Taisi tajuta että maaleja tulee tällä kaudella niin paljon, että parempi tuuletella vain Hakametsässä. Vanha mies kun on jo.Olin kyllä hieman huolissani, kun Kuusela ei tuulettanut maaliaan. Onkohan sillä kivaa?
Kyllä Ässät taisi heikoin olla näistä kolmesta vastustajasta mutta oli Tappara kova. Ei antanut yhtään siimaa.Kaikki toiminta jäällä tapahtuu aina suhteessa vastustajaan. Oliko Ässät vaan huono tänään vai saiko Tappara sen näyttämään huonolta?
No ihan vituiksihan se sitten meni...
No eihän se vituiksi mennyt, kun voitto tuli. Olimme huonompia tänään, mutta paras ei aina voita. Tästä on hyvä jatkaa.Vituiksi meni lainaus, en osaa näköjään uudella palstalla muokata.
No eihän se vituiksi mennyt, kun voitto tuli. Olimme huonompia tänään, mutta paras ei aina voita. Tästä on hyvä jatkaa.
Jaa että huonompia. Ja paras, eli Rauman Lukko ei aina voita. Näinpä näin.
Älä nyt itseesi ota. Hyvä peli kuten sanoin, mutta pelillisesti Lukko oli parempi. Joo maalit ratkaisee ja eniten maaleja tehnyt voittaa. Rauma on vaikea paikka pelata ja siksi suuret pisteet meille. Miksi aina kun kritiikkiä esitetään, joku ottaa herneen nenään, vaikka pelihän oli kaikkien nähtävissä, jos haluaa maksaaJaa että huonompia. Ja paras, eli Rauman Lukko ei aina voita. Näinpä näin.