Organisaatio ihan itse halusi CHL-peleistä ulos puhui joku Leinonen mitä hyvänsä. 3 harkkapeliä pohjille on aivan liian vähän missä tahansa ammattilaissarjassa ja tämänpäiväinen oli juuri sitä tyypillistä tuntumanhakemispelaamista.
Nyt oli jo hallintaakin ja surkuteltavia paikkoja oli vaikka kuinka, mutta 5-6 matsia se on historian valossa aina vaatinut päästä yksilöllä kunnon pelirytmiin. Saatikka joukkueella.
Nyt tämä asia ohitettiin tuosta noin vaan. 3 harkkapeliä sillä mennäön. Tulos sen mukainen. Joku Klahenfurttikin oli pelannut 4 matsia siinä ajassa pohjille, missä Tappara yhden.
Ihan sama minulle, jos Liigassa menestyminen aiotaan maksimoida. Mutta ne höpöhöpö-sanat Leinosen suusta, että tällä amatöörivalmistautumisella aiotaan tosissaan menestyä CHL:ssä, oli paskinta huttua mitä kuullut oikeastaan viimeiseen 20 vuoteen.
Minun arvostamani Tappara valmistautuu, tekee pohjatyöt ja viimeistelee asiat aina vastustajaa paremmin ja tämä CHL tunarointi oli hyvin kaukana siitä.
Ja vielä kun meinasivat, että haaveissa on kasvattaa CHL-otteluiden yleisömääriä, niin aivan vitun varmasti se ei tällä välinpitämättömyydellä ja ylimielisyydellä tule tapahtumaan.
Jos nämä ovat kauden ekat pelit, niin se tuote pitää saatana hioa kuntoon ennen niitä matseja, eikä niiden kustannuksella.