Rajala on listattu 176 senttisenä. Miksi jos kerran on pidempi tai yhtä pitkä?
Jos tarvittava kasvu ei näytä toteutuvan, niin ei muuta kuin Pohjois-Amerikan junnusarjoihin. He varmasti tietävät millä mömmöillä kaverista saadaan kunnon kiekkoilija ;).
Eipä noita kovin tarkasti mittailla. Vai luulekot oikeasti että jokaista turnausta ennen käydään mittailemassa pelaajat läpi viivottimen ja vaa'an kanssa? Perustan väitteeni vain siihen, että kun kaverit olivat eilen tuulettelemassa maalia yhdessä, niin Rajala näytti pidemmältä.
Intän vain, koska kuvittelin että Grandlund näyttää tosi lyheltä ja olen MTV3:n streamistä yrittänyt verrata pysäyttämällä esim. 185 senttiseen (listattu 185 senttisenä). Poika ei kuitenkaan ole ollenkaan niin lyhyt kuin luulin ja tuollainen yksittäinen ero voi johtua ihan ruumiin asennosta ja ryhdistä.
Itse näen ettei Granlund kovin montaa senttiä välttämättä kaipaa, mutta voimaa kyllä sitäkin reilummin. Sen kuitenkin ehtii kasata vielä tulevaisuudessa, tärkeintä on kehittää noita muita vahvuuksia ja jalostaa niitä edelleen. Osa Granlundin pieneydestä tulee myös varmasti heiveröisestä varrestakin siis.
Joo ei Granlund mikään ihan kääpiö ole. Uskoisin, että tuo 178 cm voi hyvinkin pitää paikkansa. Helposti hän tuosta vielä sen kaksi senttiä kasvaa eli olisi silloin 180 cm, mikä riittää kyllä. Mun silmiin Rajala on lyhyempi kuin Granlund.Intän vain, koska kuvittelin että Grandlund näyttää tosi lyheltä ja olen MTV3:n streamistä yrittänyt verrata pysäyttämällä esim. 185 senttiseen (listattu 185 senttisenä). Poika ei kuitenkaan ole ollenkaan niin lyhyt kuin luulin ja tuollainen yksittäinen ero voi johtua ihan ruumiin asennosta ja ryhdistä.
Tavares kaventaa 3-1. Vaihteeksi taas sieltä maalin kulmalta ylivoimalla.USA - Kanada 3-0
Taitaa Suomi/Slovakia saada isännät vastaansa.
c) Yllätys, Slovakkien olisi luullut vievän matsia?
Olen nyt katsellut pari erää ilman ääntä. En tiedä Slovakian tasosta paljoakaan, joten kysyn:
Onko Suomen 2-1 -johto 2 erän jälkeen
a) Liian vähän, pitäisi johtaa huonoa joukkuetta vastaan enemmän.
b) Odotettua, Suomi on kovempi mutta vain vähän
vai
Tavares kaventaa 3-1. Vaihteeksi taas sieltä maalin kulmalta ylivoimalla.
Ja nyt Tavares tekee 3-2. Ykkösvaraus odottaa?
Olen nyt katsellut pari erää ilman ääntä. En tiedä Slovakian tasosta paljoakaan, joten kysyn:
Onko Suomen 2-1 -johto 2 erän jälkeen
a) Liian vähän, pitäisi johtaa huonoa joukkuetta vastaan enemmän.
b) Odotettua, Suomi on kovempi mutta vain vähän
vai
Tavareshan on ykkösvaraus, ei siihen kysymysmerkkiä tarvita. Nuorukaisen varaa St.Louis Blues.Tavares kaventaa 3-1. Vaihteeksi taas sieltä maalin kulmalta ylivoimalla.
Ja nyt Tavares tekee 3-2. Ykkösvaraus odottaa?
Tavareshan on ykkösvaraus, ei siihen kysymysmerkkiä tarvita. Nuorukaisen varaa St.Louis Blues.