Niin kannattaa tehdä, jos ei halua ottaa kantaa perusteluihini.No eikohan tama kerro jo kaiken oleellisen.
Jatketaan pelin seuraamista.
Kyllähän tuosta voi jo muristakin, tuomareiden linjattomuus pilasi tämän kiekkopelin, mitä innolla moni heränny katsomaan.
Tuossa jai kylla yksi aika selkea kamppi viheltamatta Devilsille.
Voi tata vaaryydeen maaraa, nyt Kings haviaa varmasti.
Mielenkiintoinen ilmiö tämä, kuinka joskus joltakin hajoaa kasetti täydellisesti, kun joku on täysin eri mieltä henkilön kanssa ja vielä perustelee jollain tapaa omat mielipiteensä.Tuossa jai kylla yksi aika selkea kamppi viheltamatta Devilsille.
Voi tata vaaryydeen maaraa, nyt Kings haviaa varmasti.
Olin samaa mieltä vielä taannoin, mutta tänä keväänä Dustin on kyllä omalla pelillään muuttanut mielipiteeni. Ennen niin rottamainen pelaaja, nykyään minulle esimerkillinen kapteeni. Onnea Kingsin pojille, nyt täytyy jaksaa valvoa loppuun saakka!
Mielenkiintoinen ilmiö tämä, kuinka joskus joltakin hajoaa kasetti täydellisesti, kun joku on täysin eri mieltä henkilön kanssa ja vielä perustelee jollain tapaa omat mielipiteensä.
Mielenkiintoinen ilmiö tämä, kuinka joskus joltakin hajoaa kasetti täydellisesti, kun joku on täysin eri mieltä henkilön kanssa ja vielä perustelee jollain tapaa omat mielipiteensä.
Aika reilusti tunnut tuhlaavan aikaasi tästä lausunnosta huolimatta. Aidosti ihmettelen sitä, että välillä pelaajan saattaessa itsensä "suojaamattomaan tilaan" tätä käytetään rangaistusta koventavana ja välillä rangaistuksen pois pyyhkivänä perusteluna. Scuderi kääntää selän taklaukselle juuri ennen osumaa, se on fakta. Se miten tilanne tulkitaan on eri asia. Valtaosa on sitä mieltä, että tuomio meni nappiin. Minä en.Anteeksi, mutta vaikka kuinka perustelisit viestisi ja argumenttisi on ettei Bernierin taklauksesta olisi pitanyt viheltaa edes kakkosta, ei minun kannata tuhlata aikaani sinuun yhtaan enempaa.
Noteerasin mutta jätin mainitsematta, koska se olisi ollut "itkemistä".Enemman tasta hauskan tekee se ettei kukaan itke Pennerin vakivaltaisuudesta naiden kahden taklauksen jalkeen joka olisi myos voitu viheltaa joka olisi antanut Devilsille 4vs4 kahden minuutin ajan ja kolmen minuutin ylivoiman sen jalkeen Kingsille.
Tässä vaiheessa täytyy melkein kysellä, mikä on rumin cupin ratkaissut peli historiassa? Tuskin tulee tästä, mutta kaikki on mahdollista. Toinen, onko kukaan hattuillut ratkaisupelissä? Brownilla mahdollisuudet, mikä johtaisikin lähes varmasti Conn Smytheen. Toki se näilläkin näytöillä lienee tulossa, mikäli Kings pitää johtonsa.
Tässä vaiheessa täytyy melkein kysellä, mikä on rumin cupin ratkaissut peli historiassa? Tuskin tulee tästä, mutta kaikki on mahdollista. Toinen, onko kukaan hattuillut ratkaisupelissä? Brownilla mahdollisuudet, mikä johtaisikin lähes varmasti Conn Smytheen. Toki se näilläkin näytöillä lienee tulossa, mikäli Kings pitää johtonsa.
Aidosti ihmettelen sitä, että välillä pelaajan saattaessa itsensä "suojaamattomaan tilaan" tätä käytetään rangaistusta koventavana ja välillä rangaistuksen pois pyyhkivänä perusteluna. Scuderi kääntää selän taklaukselle juuri ennen osumaa, se on fakta. Se miten tilanne tulkitaan on eri asia. Valtaosa on sitä mieltä, että tuomio meni nappiin. Minä en.
Jaa-a, jätän pelin katsomatta ja Kingsit jyrää suvereeniseen johtoon (jonka pitäisi riittää Cup-voittoon) alle viidessä minuutissa. Onko tämä taas tätä tavallista johdatustani ja tuuriani...? No, ehtii tästä vielä television ääreen jos näyttää syytä siihen olevan, mutta seuraillaan tässä nyt jos Devils alkaa kaventaa.
Peukku ylös isotissiselle blondille DeBoerin takana. Taitaa olla kausari kun joka Kingsin pelissä näkynyt. Toivottavasti näkyisi naamaakin.
Ei tässä päästä puusta pitkään ja koska selkeä enemmistö on eri mieltä niin kai olen sitten väärässä. Voisin kyllä tähän alkaa jotain säälittäviä kuvakaappauksia laittaa ja koettaa osoittaa, että tämä väite on puhdas vale mutta eipä sillä mitään merkitystä olisi.Selkahan oli Bernieriin pain jo hyvan aikaa ennen taklausta. Itseasiassa koko ajan.