Mainos

Otteluseuranta, Stanley Cup Game 6, LAK - NJD

• 30 556
  • 257

Beatnik77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Anaheim Ducks
Hauska että näitä kommentteja lukiessa kaikui hallissa kovaan ääneen "Go Kings Go!"

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
OK, nyt lähden katsomaan peliä TV:stä. Kings-fanit, kiittäkää minua voitosta :) jos näin käy, ja Devils-fanit, kiittäkää minua voitosta jos Devilsit vielä tulevat takaa voittoon :(

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins,Kärpät ja CBJ
Olipa huikea YV-pyöritys käynnissä Losilla!

Beatnik77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huhhuh, olikohan yli kaksi minuuttia putkeen jäällä Devilsin alivoimanelikko.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Nyt maksellaan kalliisti siitä, että Devils päästi sarjan 3-0 tilanteeseen. Tällaisia pelejä, kun "kaikki menee" tulee joskus ja nyt olisi hyvä olla edes se yksi ottelupallo, jonka saa hävitä. Devils on ollut löyhässä hirressä jo jonkin aikaa ja nyt näyttää siltä, että tuoli vihdoin potkaistaan jalkojen alta.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Veikkaanpa ettei Bernier ole ainoa joka Devilseistä suihkuun lähtee. Clarksonin aivopierua odotellessa.

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
yksi kysymys: paljonko maitohappoa (litroina) oli äskeisen ylivoiman aikana Devils-nelikon jaloissa?

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
LL Cool J mainittu selostuksessa.

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Voi olla, mutta en luota striimien laillisuuksiin ja tavallaan sitä on jännä seurata seurantaketjun kautta. Näin olen tehnyt monta kertaa ennenkin (en kuitenkaan finaaleissa).

Ihan kiintoisiahan nämä on monasti lukea, vaikkei peliä näkisikään. Ihmettelin vaan kun sanoit, että jätit katsomatta, mutta tuossa selitys.

Olisihan tämä ollut ihan mielenkiintoinen matsi nähdä ilman tuota vitostakin, mutta oikea tuomio ja erikoistilanteissakin se pieni ero on näköjään olemassa finalistien välillä.

snumi

Jäsen
7 finaalia kun pelataan...

...siinä on molemmilla riittävästi tilaisuutta näyttää osaamistaan. Joskus se tapahtuu matsin 7 jatkoajalla, mutta joka tapauksessa reilu tapa selvittää kumpi tiimi on parempi, tuomarit sinänsä ovat molemmille samat.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Heh, Theo Fleury twiittailee: "What a shitty ending to a great playoffs. A hit like that in the old days would've got you the Conn Smythe trophy."

ipaz

Jäsen
Alkaa Devilsin pojilla kantti pettämään. Carterilta melkoinen aivopieru tuupata Scuderi ensin Quickin päälle ja hypätä itse perässä.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
yksi kysymys: paljonko maitohappoa (litroina) oli äskeisen ylivoiman aikana Devils-nelikon jaloissa?

Mistään en mitään tietä, mutta veikkaan että 0,004.

Beatnik77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Scuderi alkaa kyllä pikku hiljaa näyttää playoff-kiekkoilijalta.

Kyle

Jäsen
Tuollaista Carterin kalatisia pieniä koiruuksia olen kaivannutkin tähän sarjaan, nyt saivat vähän herätettyä omaa joukkuetta ja ehkä myös vähän ravistettua Quickin itseluottamusta. Harmi että tuo psyykaus alkoi tässä vaiheessa finaaleita...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy