Peltonen sai maistaa omaa lääkettään.
Kyllä näistä pitää ottaa kaikki ilo irti, kun näihin ei ole totuttu. Meillä ei osata olla noin kylmänviileitä kuin sinä, kun joukkueemme ei operoi tolkuttomalla budjetilla ja näin ollen emme pidä 100 pistettä tai masentavan pitkän pohjakosketuksen jälkeistä ennätysvoittoputkea perussuorituksena...Porilaiset hyviä voittajia tai jotain?
Mitä helvettiä?? TÄYSIN PUHDAS taklaus.. ja ulosajo....... HALOO?
No nyt heitetään kaveri suihkuun kun MM95 VILLEÄ taklataan, selkään ajosta ei mitään.
Nordlundilta komea taklaus, josta naurettava ulosajo.
Aijaijaijai! Mitähän tästä vielä tulee? Fanit ainakin ottaa pelin jälkeen yhteen.
Nimenomaan.Peltonen sai maistaa omaa lääkettään.
Olenko ainoa, kenen mielestä tuo Nordlundin taklaus EI osunut edes päähän? Jukka Koivu vahvasti väittää että osui, itse olen eri mieltä. ?
Olenko ainoa, kenen mielestä tuo Nordlundin taklaus EI osunut edes päähän? Jukka Koivu vahvasti väittää että osui, itse olen eri mieltä. ?
Nyt saisi Äijänsuon yleisö antaa oikein kunnon buuaukset kotijoukkueelle. En tiedä kuinka onnistunut sinikeltainen areena oli, mutta Lukon esitys on ainakin luokaton. Nyt joukkue näyttää persettä kannattajille oikein kunnolla. En tosiaan peliä ole nähnyt mutta ei 0-4 tilanne valehtele.