cherryboomboom
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ville Leino, Red Wings
Vaikka jokerilasien takaa katsonkin niin näytti jälleen kerran siltä että pää kolahti betoni pleksiin, taklaus itsessään puhdas. Toivottavasti ei pahasti käyny.
Olenko ainoa, kenen mielestä tuo Nordlundin taklaus EI osunut edes päähän? Jukka Koivu vahvasti väittää että osui, itse olen eri mieltä. ?
Olenko ainoa, kenen mielestä tuo Nordlundin taklaus EI osunut edes päähän? Jukka Koivu vahvasti väittää että osui, itse olen eri mieltä. ?
Villeä suoraan päähän ei kahta sanaa...
Tämän jälkeen vähän tuupittiin Stefanoa ja tämä päättää tökätä rintakehään vähän takaisin niin eikös se käsi nouse.
Sitä saa mitä tilaa *lauleskelee*. Hieno niitti markukselta. Hitsi, kun peltosen piti rupee kyykistelemään kulmassa.
Se oli puhdas taklaus päähän, josta saa pelikieltoa. Sinänsä komea taklaus.
Ainakin omaan telkkariin taklaus näytti siltä, että kontakti osui olkapäähän ja Peltosen pää kolahtaa taklauksen voimasta plexeihin.
Tuskin sentään noin, mutta 25 minuuttia jäällä joka pelissä ja kaverit luottivat siihen, että Dixie ratkaisee... Tuolla kaavalla harvemmin menestytään. Nyt vastuu on jakautunut useammalle kaverille ja joukkueen oli pakko alkaa puhaltamaan yhteen hiileen, mikäli playoffit kiinnostavat.Herää kyllä kieltämättä ajatus, että Stephen Dixon oli jonkinlainen pukukoppisyöpä, sillä melkeimpä heti hänen lähtönsä jälkeen alkoi Ässien nousu.
Mistä sunlaisia pellejä oikein sikiää? Miksi ihmeessä joku ansaitsee aivotärähdyksen, vitun juntti! Puhdas taklaus, muttei kenenkään pidä loukkaantua tuolla.
-S
Eikun nyt koko rauma tanssii ja laulaa. Vaikeilla hetkillä omien takana ;)
Peltonen sai maistaa omaa lääkettään.
Kiviä taskuun, Ville.
Te olette kyllä säälittäviä urpoja. Hiljaiseksi vetää tollaisen maksimaalisen idiotismin äärellä. Kuvottavaa sakkia.Keep your head up!